ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس کدو تنبل

فیلم تایم لپس کدو تنبل

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس کدو تنبل را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه رشد کدو تنبل را به صورت تایم لپس مشاهده خواهید نمود، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کدو تنبل از طریق بذر تکثیر می شود به صورت بوته ای رونده رشد می کند. رشد آسان و سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند روز جوانه می زند. به صورت دو برگی ظاهر می شود. پس از گذشت یک تا دو ماه برگها کاملا بزرگ و به صورت پنجه ای ظاهر می شود که شیارهای عمیق و ظریفی دارد.

گلهای این گیاه پس از مدتی ظاهر می شود گلهای کدو تنبل به رنگ زرد و یا نارنجی می باشد که بزرگ و شیپوری مانند است. زمانی که گل شکوفه زد پس از مدتی از بین می رود و کدو تنبل جای آن را می گیرد، کدو تنبل بزرگ و بزرگتر می شود. در ابتدا به رنگ سبز می باشد که به هنگام رسیدن و برداشت تغییر رنگ می دهد.

از کدو تنبل استفاده های مختلفی می شود. خواص دارویی و درمانی نیز دارد، کدو تنبل در واقع نوعی کدوی بزرگ می باشد. گونه های مختلفی دارد و در بیشتر مناطق رشد می کند. برای رشد به خاک حاصلخیز و غنی نیاز دارد. آبیاری این گیاه باید به صورت منظم انجام شود. پوست این گیاه سفت و تا حدودی سخت می باشد.

زمانی که گیاه رشد کرد می توانید آن را برداشت کنید. رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه قابل برداشت می شود. به صورت علفی رشد می کند. گیاهی یکساله است. شاخه های این گیاه نیز علفی می باشد. در هر شاخه این گیاه تعداد زیادی کدو تنبل رشد می کند. برای رشد و نمو به نور زیاد خورشید نیاز دارد. رشد به نسبت آسانی دارد و به راحتی و با کمی مراقبت می توان آن را کشت نمود.

برای مطالعه مقاله انواع کدو تنبل می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کدو تنبل می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *