ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس هویج

تایم لپس هویج

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که تایم لپس بذر هویج را نشان می دهد.
تایم لپس در فارسی ( تصویر برداری زمان گریز ) معنی شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپس بذر هویج را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

هویج از جمله گیاهان یک ساله است. نوعی سبزی ریشه‌دار است که غده خوراکی آن قابل مصرف می‌باشد و همچنین از برگ های این گیاه نیز استفاده‌های مختلفی می‌شود. برگ های این گیاه بیشترین شباهات را به سبزی جعفری دارند و برگهای هویج سبز رنگ هستند. غده زیرزمینی این گیاه باریک و دراز است و تارهای نازکی دارد که در بیشتر مناطق کشت می‌شود. هویج نسبت به خاک و آب و هوا حساس نیست و خواص بسیاری مفیدی برای سلامتی دارد. هویج از طریق بذر به راحتی تکثیر می‌شود و به صورت خام و پخته‌شده قابل مصرف است.

در این فیلم آموزشی تایم لپس رشد هویج را مشاهده می‌کنید. در این فیلم آموزشی شما نحوه رشد نشا هویج را به صورت کوتاه مشاهد خواهید نمود. از هویج برای تهیه مربا و نوشیدنی نیز استفاده می‌شود. هویج گونه‌های مختلفی دارد. معمولاً این گیاه را با پوست مصرف می‌کنند و پوست نازکی دارد. هویج رشد سریعی دارد طوری که بعد از دو تا سه ماه قابل برداشت می‌باشد و شاخه‌های علفی این گیاه از غده زیرزمینی هویج منشعب می‌شود.

برای مطالعه مقاله کاشت هویج در باغچه از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر هویج می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *