ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس رشد آووکادو

تایم لپس رشد آووکادو

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس رشد آووکادو را نمایش می دهد.
تایم لپس در فارسی (تصویر برداری زمان گریز) معنی شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپش رشد آووکادو را مشاهده خواهید نمود پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

گیاه آووکادو با نام گلابی تمساح نیز شناخته می‌شود که به صورت درختچه ای رشد می‌کند. میوه این گیاه به رنگ سبز و هسته دارد می‌باشد. از گیاهان همیشه سبز می‌باشد، طوری که برگهای این گیاه در تمام طول سال سبز باقی می‌ماند.

برای رشد آووکادو ابتدا یک لیوان یا ظرف پر از آب تهیه کنید، سپس هسته میوه این گیاه را در درون آب قرار دهید طوری که هسته میوه در قسمت بالایی آب قرار بگیرد. پس از گذشت مدتی به تدریج ریشه این گیاه از هسته این گیاه به وجود می‌آید و شروع به رشد می‌کند و به سمت پایین ظرف پر از آب حرکت می‌کند، در طول مدت رشد به گیاه سر بزنید و اگر آب آن کم شده بود به آن مقداری آب دهید و نگذارید که سطح گیاه خشک شود. به همین ترتیب ریشه این گیاه در آب بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. پس از آنکه ریشه این گیاه رشد کرد شاخه های این گیاه نیز از قسمت بالایی شروع به جوانه زنی می‌کنند.

پس از گذشت مدتی برگ های این گیاه نیز رشد می کنند و گیاه به رشد خود ادمه می دهد و هر روز بزرگ و بزرگتر می شود. برگ‌های این گیاه به رنگ سبز می‌باشد. این گیاه رشد به نسبت سریعی دارد، به همین ترتیب می‌توانید آووکادو را در آب پرورش دهید. در این ویدئو آموزشی می‌توانید تایم لپس رشد آووکادو را مشاهده کنید. گیاهی پر خاصیتی می‌باشد  که دارای برگ های سبز رنگی است و میوه این گیاه شبیه گلابی است با‌ این تفاوت که در درون آن هسته وجود دارد.

ارتفاع آووکادو به 20 متر نیز می رسد. گونه های مختلفی دارد و گلهای نامعینی دارد که بر روی شاخه گیاه ظاهر می‌شود، گلها این گیاه به رنگ زرد مایل به سبز می‌باشد. آووکادو خواص درمانی و حتی صنعتی دارد و از جمله گیاهان مناطق گرمسیری است که نسبت به سرما و یخبندان حساس است که برای رشد به خاکی با زهکشی خوب نیاز دارد.

برای مطالعه مقاله با آووکادو بیشتر آشنا شویم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *