ویدئو – کشاورزی

فیلم معرفی ده میوه گران قیمت در جهان (زیرنویس فارسی)

معرفی ده میوه گران

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که به معرفی ده میوه گران قیمت جهان می پردازد.
در این فیلم آموزشی ده میوه گران قیمت جهان را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

  1. بودا
    این نوع میوه به صورت جفتی و در کشور چین کشت می شود، که شبیه بودا و به صورت انسان می‌باشد. این گیاه در استان‌های هانگچو و هبی یافت می‌شود شکل خاصی دارد. با توجه به افسانه چینی اگر شما بودا را مصرف کنید می‌توانید جاویدان شوید برای هر جفت میوه بودا باید هشت دلار پرداخت کنید.
  2. سیب ساکایی ایچی
    این میوه در واقع نام نوعی سیب می‌باشد که در انگلیسی به سیب شماره یک جهان ترجمه می‌شود. این سیب بزرگ می‌باشد طوری که اندازه آن به 15 اینچ می‌رسد و وزن آن نیز بیش از 2 پوند است. در سال 2014 چهلمین جشن این سیب برگزار شد. این سیب گران‌ترین سیب جهان می‌باشد؛ طوری که قیمت فقط یک سیب 21 دلار می‌باشد. تنها در توکیو ژاپن می‌توانید این سیب را پیدا کنید.
  3. دکوپون
    دکوپون در واقع نام نوعی پرتقال می‌باشد اگر پرتقال ماندارین را دوست دارید قطعاً این پرتقال را هم دوست خواهید داشت. بزرگ‌تر از پرتقال ماندارین است و اندازه آن مشابه سافتبال می‌باشد. این گیاه شکل خاصی دارد. به عنوان شیرین‌ترین پرتقال شناخته می‌شود. از سال 1972 این پرتقال کشت می‌شود. پرتقال دکوپون جزء گران‌ترین میوه‌های جهان است برای هر 6 عدد پرتقال دکوپون باید 80 دلار بپردازید.
  4. سمبا کایا
    نام نوعی توت‌فرنگی است که شکل بسیار زیبا و جذابی دارد. با خوردن این توت‌فرنگی شما احساس گناه خواهید نمود چرا که زیباتر از توت‌فرنگی‌های دیگر هست. برای هر 12 عدد سمبا کایا باید 85 دلار پرداخت کنید.
  5. هندوانه مربع
    این نوع هندوانه به شکل مربع می‌باشد که شکل جذابی دارد. در سال 2014 در ژاپن کشت شد. قیمت هر هندوانه مربع 800 دلار می‌باشد.
  6. آناناس
    نوعی آناناس است که در باغ‌های هلیکان وجود دارد. یکی از 100 میوه های گران‌قیمت جهان می‌باشد که هزاران دلار قیمت دارد، قیمت آن 1600 دلار می‌باشد که با قیمت 15000 دلار نیز به فروش می‌رسد. این میوه در باغ گیاه‌شناسی انگلیس نیز وجود دارد.
  7. مانگو تایونو تاماگو
    مانگو بیشتر به تخم‌مرغ در خورشید ترجمه می‌شود. شکلی همچون تخم‌مرغ دارد. وزن آن 350 گرم می‌باشد و مقدار قند بالایی دارد برای هر جفت میوه این گیاه باید 3000 دلار پرداخت کنید.
  8. انگور رابی رومان
    نام نوعی انگور گران‌قیمت می‌باشد که در ژاپن رشد می‌کند که به عنوان انگور سفره نیز شناخته می‌شود. اندازه هر کدام از دانه آن به اندازه توپ پینگ‌پنگ است. از سال 2008 تولید می‌شود. برای خرید هر خوشه باید 910 دلار پرداخت کنید.
  9. هندوانه سوکی
    نوعی هندوانه است که نسبت به هندوانه معمولی بزرگ است دارای پوست سبز رنگی است. گیاهی بسیار نادر می‌باشد که در هوکایدو ژاپن رشد می‌کند. قیمت آن 6100 دلار می‌باشد.
  10. موز
    نوعی موز می‌باشد که طراحی خاصی دارد، این موز تنها برای افراد ثروتمند می‌باشد چرا که مردم عادی توان خرید آن را ندارند.

برای مطالعه مقاله کالری میوه ها از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر درختان مثمر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *