ویدئو – کشاورزی

فیلم آلمریا شهر زیر پلاستیک

آلمریا شهر زیر پلاستیک

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که آلمریا شهر زیر پلاستیک را نمایش می دهد.

در این فیلم آموزشی بزرگترین شهر گلخانه ای جهان را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

آلمریا از جمله شهرهای کشور اسپانیا می‌باشد که در جنوب این کشور و در ساحل مدیترانه قرار دارد. این شهر سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر به شهر زیر پلاستیک معروف است و این به دلیل وجود گلخانه‌های زیادی است که فضای این شهر را اشغال نموده است. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای گلخانه‌ای جهان شناخته می‌شود که محصولات کشاورزی مختلفی را تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

در این استان زیبا شما، علاوه بر وجود گلخانه‌های زیاد می‌توانید محیط شهری زیبا، دلنواز، مجتمع‌های تجاری و گردشگری و … را نیز مشاهده کنید. این شهر به دلیل داشتن گلخانه های زیاد عنوان بزرگ‌ترین شهر گلخانه‌ای جهان را به نام خود کرده است. گلخانه‌های این شهر به صورت متمرکز می‌باشند.

آلمریا از مناطق فقیرنشین اسپانیا بود که به دلیل نداشتن خاک مناسب و هموار در کشاورزی ضعیف بود ولی در همین حال ساخت گلخانه‌های مصنوعی سبب انقلابی در این مناطق شد، طوری که آنها توانستند در طول سال از سبزیجات تازه استفاده کنند چیزی که در گذشته وجود نداشت، علاوه بر این آنها توانستند محصولات خود را به دیگر مناطق صادر کنند.

اگر از دور به شهر آلمریا بنگرید سقف‌های گلخانه ای را مشاهده خواهید نمود که همچون آینه‌ای درخشان می‌درخشند. وجود گلخانه های متعدد در این شهر سبب شد که آلمریا به شهر گلخانه‌ها تبدیل شود. این گلخانه ها در سال 1980 ایجاد شده اند، در این گلخانه ها محصولات کشاورزی همچون خیار، کاهو، گوجه‌فرنگی، سبزیجات، بادمجان، هندوانه، کدو و ….تولید و عرضه می‌شود.

نکته ای که وجود دارد این است که مساحت گلخانه‌های این شهر 0.2 درصد اراضی کشاورزی ایران می باشد ولی با این وجود بیش از 12 درصد کل ارزش محصولات کشاورزی تولیدشده در اروپا را به بازار مصرف عرضه می‌کند و این نکته ای است که باید بدان توجه کنیم چه چگونه کشوری که زمین‌های مطلوبی ندارد با احداث گلخانه ها توانسته بخشی از نیاز بازار خود را تأمین کند و از این طریق علاوه بر اشتغال احتیاجات روزمره خود را تأمین نماید. امروزه آلمریا به عنوان نماد کشاورزی نوین یا گلخانه‌ای شناخته می‌شود که وجود گلخانه‌ های متمرکز چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

برای مطالعه مقاله گلخانه صنعتی چیست از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر گوجه فرنگی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *