ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت پاک چوی از بذر (زیرنویس فارسی)

مراحل کاشت پاک چوی از بذر

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت پاک چوی را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت پاک چوی را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

پاک چوی رشد آسانی دارد و به آسانی رشد می کند. در باغ رشد خوبی دارد. انشعابات زیادی دارد و این گیاه دارای تراکم بالایی می باشد و سرشار از مواد مغذی و معدنی است. یکی از پنج گیاه غنی سرشار از ویتامین های مختلف می باشد. دارای مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد. نوعی سبزی خوراکی می باشد.

در پاییز در خانه رشد می کند و رشد سریعی دارد. پس از 45 روز قابل برداشت می شود. برای کاشت پاک چوی می توانید از شانه تخم مرغ استفاده کنید آن را با خاک مناسب پر کنید، خاک را خیس کنید سپس بذر را به صورت سطحی بکارید و روی آن را با لایه نازکی از خاک نرم بپوشانید و اندکی گیاه را آبیاری کنید. پس از گذشت مدت زمانی گیاه جوانه می زند و سر از خاک بیرون می آورد.

زمانی که گیاه رشد کرد و به ارتفاع 5 سانتیمتری رسید آن را به ظرف بزرگتر منتقل کنید. پس از گذشت 4 تا 6 هفته نیز می توانید گیاه را به بیرون منتقل کنید. دمای حداقل برای رشد این گیاه 10 درجه سانتی گراد می باشد. پاک چوی در آب و هوای خشک رشد بهتری دارد و به سرعت رشد می کند. زمانی که گیاه رشد کرد می توانید آن را برداشت کنید برداشت این گیاه به آسانی انجام می شود. می توانید برگهای آن را برداشت و از رشد گیاه محافظت کنید، تمامی قسمهای گیاه قابل استفاده است.

پاک چوی برای رشد بهتر به نور خورشید و دمای مناسب نیاز دارد. آبیاری این گیاه باید به صورت منظم انجام شود. خواص بسیاری دارد و دارای ارزش غذایی بالایی است. ارتفاع این گیاه بسته به شرایط اقلیمی متغیر می باشد. در بیشتر مناطق رشد می کند. همچون یک سبزی خوراکی قابل مصرف می باشد.

برای مطالعه مقاله تولید کلم بروکلی و کلم پیچ به روش هیدروپونیک از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید بذر کلم پاک چوی بنفش می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *