خوشمزه ها

معرفی انواع براونی

معرفی انواع دسر براونی

براونی یک دسر معروف است که معمولاً به شکل مربع یا مستطیل پخته می شود و معمولاً با استفاده از آرد، تخم مرغ، کره، شیر و شکلات تهیه می شود. دستور العمل های اصلی متنوعی وجود دارد مانند افزودن انواع مختلفی از آجیل ها و انواع مختلفی از چیپس های طعم دار، پنیر خامه ای، فراستینگ و غیره که به هر براونی اجازه می دهد طعم مخصوصی نسبت انواع دیگر داشته باشد.

تارخچه براونی:

براونی برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده ساخته شد و در ایالات متحده و کانادا در قرن بیستم رواج یافت. این غذا معمولاً با دست خورده می شود و با نوعی شیر یا خامه فرم گرفته سرو می شود.

امروزه براونی یک غذای معروف است که کودکان می توانند به عنوان ناهار به مدرسه ببرند و یک دسر محبوب که در غذاخوری های سراسر دنیا در دسترس است. طعم دهنده ها و تکنیک های آماده سازی براونی ها از یک مکان به مکان دیگر، بسته به نوع فرهنگ و ذائقه منطقه متفاوت است.

برای مطالعه مقاله تارت زردآلو خشک با شکلات تاهینی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

معرفی انواع براونی

معرفی انواع براونی

معرفی انواع براونی:

در ادامه مطلب شمارا با انواع براونی و ویزگی های هر کدام آشنا خواهیم کرد.

براونی با طعم های مرسوم:

بسیاری از نانوایی ها در سراسر جهان بسته به آداب و رسوم و طعم هایی که در آن موقعیت جغرافیایی رایج است، انواع فصلی و طعم های مختلف براونی را معرفی کرده اند. براونی هایی با پوره کدو تنبل و ادویه هایی مانند هل و زردآلو وجود دارد، براونی هایی وجود دارد که از طعم نعنای فلفلی برخوردار هستند. بعضی از براونی ها حتی داخل آنها شربت افرا و تافی وجود دارد. این تنوع ها بی پایان هستند، اما ما سعی خواهیم کرد برخی از محبوب ترین ها را جمع آوری کرده و در این مقاله لیست کنیم.

براونی رژیمی مخصوص:

براونی هایی وجود دارد که برای سبک های زندگی و رژیم های غذایی متنوع ارائه شده است، مانند رژیم های گیاهخواری، رژیم بدون گلوتن و رژیم غذایی کوشر. این براونی ها در چند دهه گذشته به دلیل تأیید انواع آلرژی ها، رژیم های غذایی و زمینه های مستعد آلرژی به مواد غذایی خاص ایجاد شده است. این نوع براونی ها نه تنها تبدیل به بازار مخصوص به خود شده اند، بلکه کسانی که هیچ زمینه آلرژی ندارند نیز به دلیل خوش مزگی از آن لذت می برند.

این امر به این معنی است که اهمیتی ندارد که چه نوع رژیمی را دنبال کنید، در برخی از نانوایی ها یا شیرینی فروشی ها براونی دلخواه خود را دریافت خواهید کرد. در آنجا برای هر شخص یک براونی وجود دارد. در مورد خوشمزه ترین براونی های موجود که می توانید دستتان بگیرید، از بین 10 موردی که در زیر ذکر شده است، خود تصمیم بگیرید. در اینجا 10 براونی مختلف آورده شده است که باعث می شود انگشتان خود را لیس بزنید.

برای مطالعه مقاله انواع مختلف شکلات می توانید از این لینک استفاده نمایید.

دسر براونی پخته شده

دسر براونی پخته شده

براونی های پخته شده:

براونی های پخته شده احتمالاً متداول ترین نوع براونی هایی است که می توان پیدا کرد. هیچ دستور خاصی ندارد. در عوض، فقط یک دستورالعمل شامل شکلات، تخم مرغ، شیر و آرد دارد. شما می توانید انواع براونی های خوشمزه را با این دستور تهیه کرده و انواع فراستینگ ها را اضافه کنید. تنها چیزهای مشترک بین این و سایر براونی ها اجاق های پخت و پز است که برای پخت آنها استفاده می شود و شکلات جامد که در تهیه آن نقش دارد.

بهتر از براونی های مخلوط بسته بندی:

براونی های خانگی بهتر از براونی های مخلوط جعبه ای است که با همان روش تهیه می شود . یعنی از گردوی له شده، بادام و پسته و همچنین آرد، تخم مرغ، شیر و کره تهیه می شوند. بسته به مواد تشکیل دهنده می توانند از نظر بافت و طعم متفاوت باشند، اما معمولاً بسیار ترد و جویدنی هستند.

پسته احمد آقایی

براونی باکای (نوعی گیاه):

براونی های باکای به دلیل کره بادام زمینی و شکلات سفت شده روی آن، با براونی های طبیعی متفاوت است. می توان آنها را با چندین میوه و افشاندن بهتر کرد، اما براونی کره بادام زمینی که با شکلات پوشانده شده کلاسیک محسوب می شود.

براونی شکلاتی با روکش خامه کره ای شکلاتی:

براونی های شکلاتی با روکش شکلاتی مات که با استفاده از شکلات و کره تهیه می شود، متمایز می شوند. شما گزینه ای دارید که می توانید کره و شکلات را به همان اندازه که می خواهید اضافه کنید، اما ترجیحا نسبت شکلات به کره 70:30 باشد.

براونی پنیر خامه ای:

براونی های پنیر خامه ای شامل روکش دادن براونی ها با پنیر خامه ای است. اگر از کیک پنیری لذت می برید، به احتمال زیاد از طعم براونی پنیر خامه ای لذت خواهید برد. روکش آن از پنیر خامه ای، شکر، وانیل و زرده تخم مرغ تهیه می شود.

برای مطالعه مقاله کوسکوس کرنبری خشک و بادام برشته می توانید از این لینک استفاده نمایید.

بارونی پنیرخامه ای

بارونی پنیرخامه ای

براونی با بستنی مغزگردوی یخ زده:

براونی با بستنی مغزگردوی یخ زده یک دسر کلاسیک است. یک براونی ساده است که با یک قاشق بستنی وانیلی در بالا یا کنار آن سرو می شود. روی براونی را می توانید با گیلاس یا میزان بیشتری شکلات ذوب شده پوشش دهید. بهترین روش برای سرو آن این است که براونی ها را فوراً از فر خارج کنید و تا داغ هستند روی آن بستنی وانیلی یخ زده بریزید. مخلوط سرد و گرم طعم آن را آسمانی می کند.

براونی میله ای مارشمالوی ترد:

براونی های ترد مارشمالو معمولاً یک میان وعده برای گشت و گذار محسوب می شوند. آنها شبیه مورس های s هستند که بیسکویت با مارشمالو ذوب شده و شکلات در بین آنها هستند. براونی های ترد مارشمالو با استفاده از مارشمالو ذوب شده و شکلات و همچنین آجیل درست می شوند. این به آنها ساختاری می دهد که می تواند به شکل یک میله درآید. میله ها معمولاً چند لایه ضخامت دارند و می توان آنها را با شیر یا شکلات تلخ تهیه کرد.

براونی فنجانی ترد میله ای کره بادام زمینی:

میله های براونی کره بادام زمینی را می توان به عنوان یک میان وعده سالم بعد از یک رژیم طولانی مدت و ورزش در نظر گرفت. آنها چیزی به رژیم سخت شما اضافه نخواهند کرد چون شما کالری زیادی دریافت نخواهید کرد زیرا به جای مواد فرآوری شده ای که معمولاً با غذاهای نامرغوب دریافت می کنید چربی های سالم می خورید.

خرید پودر کاکائو

براونی ظالمانه:

تعداد کمی از مردم در مورد نامگذاری براونی های ظالمانه توافق خواهند کرد، اما دستورالعمل ویژه اینا گارتن یک میان وعده دلپذیر را ایجاد می کند. در صورت تمایل می توانید از گردوی خرد شده، بادام خرد شده استفاده کنید. با این حال، دستور العمل اصلی مقادیر زیادی از این مواد را نیاز دارد. در این دستورالعمل از یک پوند شکلات و شش عدد تخم مرغ استفاده می شود.

براونی بلوند جامد:

براونی های بلوند جامد به دلیل نمای بیرونی زرد و تراشه های شکلاتی که درون آنها قرارداده شده، متمایز به نظر می رسند. آنها را می توان با چیپس شکلات یا آجیل ماکادمیا و همچنین بادام سفیدی که خرد یا پودر می شود تهیه کرد. روش های مختلفی برای ساخت این نوع براونی بسته به نوع آجیل و پوشش روی کیک وجود دارد، اما آنچه ثابت می ماند استفاده زیاد ازعصاره وانیل روی پودر شکلات است.

براونی شیرین و شور:

براونی های شیرین و شور با نمک و کارامل طعم داده می شوند. روی آن با شکر درشت و کارامل پوشیده می شود. بدون هرگونه زیاده روی، می توان به میزان دلخواه به آنها نمک اضافه کرد. آنها تنوعی از براونی پخته شده هستند و بسته به سلیقه سازنده می توانند حاوی کمی فاژ باشند.

در دستور العمل های مختلف از خامه ترش و شکر دانه ریز استفاده می شود تا طعم آن خوشمزه تر شود. همچنین دستور العمل های مختلفی وجود دارد که از شربت ذرت به جای شکر استفاده می کنند.

برای مطالعه مقاله کریسپ گیلاس خشک و سیب خشک می توانید از این لینک استفاده نمایید.

براونی شیرین و شور

براونی شیرین و شور

برانی شکلاتی نعنایی:

براونی های شکلات نعنائی با یک قاشق چای خوری عصاره نعناع و مقداری رنگ خوراکی سبز درست می شوند تا ظاهر نعنا را بیشتر کنند. طعم آنها کمی شبیه کیک هایی است که طعم نعناعی به آنها افزوده شده است. شما این گزینه را دارید که با 10 اونس چیپس شکلات نعناع و نیم فنجان یا دو قاشق غذاخوری کره مکعبی برای عطر و طعم بیشتر روی آن را بپوشانید. براونی ها با استفاده از شربت شکلات اضافی، چند فنجان قند قنادی و فقط نصف قاشق چای خوری برای افزودن طعم درست می شوند.

براونی پنیر خامه ای گرد:

براونی پنیر خامه ای گرد شباهت زیادی به براونی پنیر خامه ای دارند و برخی از مواد آن ها مشترک می باشد، اما تفاوت اصلی آنها، پنیر خامه ای کم چربی است که استفاده می کنند. برای اینکه پنیر در دمای پایین به شکلی که می خواهید شکل بگیرد، باید مقادیر کمتری چربی در مخلوط داشته باشید. به غیر از این ها می توانید از پودر کاکائو، عصاره وانیل، کاکائو پخته و مقداری کره کم چرب نیز استفاده کنید تا از لحاظ درمانی کمی مفید باشد.

براونی نعنایی تند:

براونی های نعناع تند با استفاده از روغن کانولا، کاکائو پخته و آب نبات های نعناع خرد شده تهیه می شود که می تواند در کریسمس خریده شده باشد. برای عطر و طعم بیشتر می توانید آنها را با آب نبات نعناع و نعناع شکلاتی لعاب دهید.

در صورت تمایل می توانید براونی را با عصاره نعناع فلفلی بیشتر طعم دار کنید و حتی اگر تمایل دارید، آنها را با برخی از رنگ های خوراکی تزئین کنید. با این حال، افزودن هر چیپس شکلات اضافی یا چیپس وانیل به براونی توصیه نمی شود زیرا ظرافت طعم این براونی ها را از بین می برد.

براونی آب نباتی:

به براونی آب نباتی این نام داده شده است زیرا به جای شکل مستطیلی چهارگوش که معمولاً براونی ها به این شکل هستند، از نظر ظاهری شبیه آب نبات است. دلیل دیگر این است که حاوی قطعات یا تکه های آب نبات هستند.

گزینه های زیادی وجود دارد که بسته به ذائقه و سلیقه شما در این نوع براونی استفاده کنید. می توانید میله های مارس، ویفرهای کیت کت، میله های اسنیکرز، توئیکس و غیره قرار دهید. افزودن آب نبات های واقعی باعث بهبود ساختار براونی های آب نباتی می شود و آنها را بسیار ترد و جویدنی تر از براونی های معمولی می کند.

کلوچه و براونی خامه ای:

کلوچه ها و براونی های خامه ای بسیار متفاوت از براونی های معمولی هستند و با خرد کردن کلوچه های مورد علاقه و ترکیب آنها با خامه زده شده یا پنیر خامه ای، هر کدام را که ترجیح می دهید تهیه می شوند.

این براونی ها شامل Oreos، چیپسAhoy، کلوچه های شکلاتی و غیره هستند. در صورت تمایل می توان آنها را با کلوچه های له شده پر کرد و با پنیر خامه ای لعاب داد. به دلیل داشتن روکش و بافت غیر قابل تصور، به تمام کیک های پنیری و سایر دسر های به اصطلاح خیلی ویژه ترجیح داده می شود.

برای مطالعه مقاله کیک میوه خشک وانیلی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

براونی با روکش شکلات

براونی با روکش شکلات

براونی روکش دار یخ زده:

براونی های روکش دار یخ زده از محبوب ترین براونی های جهان هستند. آنها به دلیل جذابیت جهانی که دارند یکی از پرفروش ترین براونی های هر نانوایی در جهان به حساب می آیند. براونی های روکش دار معمولاً با شیر کامل میل می شوند و به عنوان میان وعده عصرانه سریع میل می شوند.

براونی زغال اخته شکلات سفید:

زغال اخته نه تنها در روز شکرگذاری باید مصرف شود، بلکه می توان از آن برای تهیه براونی زغال اخته شکلات سفید شیرین استفاده کرد که در هر زمان از سال عالی است. آنها با استفاده از 8 اونس پنیر خامه ای و یک فنجان شکر شیرینی پزی آماده می شوند. برای خوش مزه تر شدن می توان آنها را با پوست پرتقال رنده شده و یا شکلات سفید روکش دار کرد.

می توان از میزان زیادی زغال اخته برای روکش و یا در پخت استفاده کرد.اگر شخصی که غذارا میخورد میزان بیشتری نیاز دارد می توان مقداری از آن را کنار کاسه قرار داد.

بادام زمینی با روکش فلفلی

براونی خامه ای و قهوه:

این دستورالعمل استاندارد براونی است، که شامل دانه های قهوه و بخشهای سنگین خامه زده شده است. یک دستور العمل سریع و آسان است که به راحتی دنبال می شود و معمولاً در بین دوستداران کافئین محبوب است. می توانید از آن به عنوان میان وعده برای وقت چای یا وقت قهوه، هر کدام را که ترجیح می دهید استفاده کنید. اگر کمی احساس گرسنگی می کنید می توانید آن را با مقداری چیپس شکلاتی مزه دار کنید. اینها ظرف 30 دقیقه آماده می شوند.

براونی انار با شکلات تلخ:

اگر می خواهید با نوع متفاوتی مهمانان خود را تحت تأثیر قرار دهید، استفاده از این براونی ها به شدت توصیه می شود. براونی های انار شکلات تلخ از عسل، روغن زیتون یا آگاو به جای کره و شکر تصفیه شده به جای شربت ذرت استفاده می کنند. اگر سلامتی آن بیشتر برایتان مهم است، می توان آنها را با استفاده از آب چغندر تهیه کرد.

شکلات تلخ کمی زیاده روی است، اما دارای مزایای سلامتی بیشتری نسبت به شکلات شیری است و حتی می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. و البته انارها از کلیه و کبد شما محافظت می کنند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. این براونی از چند نقطه نظر مفیدتر است.

برای مطالعه مقاله طرز تهیه پرالین پکان می توانید از این لینک استفاده نمایید.

دسر براونی آبنباتی

دسر براونی آبنباتی

براونی های مغزدار:

براونی های مغزدار از کره های بو داده تهیه می شوند و با کره بادام زمینی، پودر کاکائو و شیر نارگیل مخلوط می شوند. این ها به براونی ها بافت و عطر و طعم غنی می بخشد. می توانید از چیپس شکلات، زغال اخته، بلوبری یا دانه کدو تنبل استفاده کنید تا طعمی مضاعف به آن اضافه کند. حتی گزینه ای برای طعم دادن به آنها با استفاده از دانه ها وجود دارد. کل دستور العمل حدود 25 دقیقه زمان نیاز دارد. این دستور به دلیل کم کالری بودن و مقدار زیاد چربی های سالم بسیار مفید است. طعم آن به اندازه براونی های روکش دار است اما به سختی روکش شکلات را در آن قرار می دهند.

براونی ها از اوایل 1900 به یک خوراکی عمده در آمریکای شمالی تبدیل شده اند. آنها به عنوان یک دسر محبوب به نانوایی های دنیا راه پیدا کرده اند و با قهوه، چای، شیر سرو می شوند و حتی به عنوان یک میان وعده سالم مصرف می شوند. براونی ها به یک دسر محبوب در سراسر جهان تبدیل شده اند و قرار است برای همیشه به همین روال باقی بماند. بنابراین وقت خود را هدر ندهید تا ذائقه خود را با چیز دیگری ارضا کنید، براونی های خوشمزه درست کنید و همه را برای یک مهمانی مجلل دعوت کنید.

برای خرید آنلاین خشکبار می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *