ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت کاهو از بذر (زیرنویس فارسی)

کاشت کاهو از بذر

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت آهو از بذر را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت کاهو از بذر را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کاهو به صورت گیاهی یکساله کشت می شود و از طریق بذر تکثیر می شود. در کشت بذری ابتدا ظرف مورد کشت خود را تهیه کنید، توجه داشته باشید که گلدان مورد کشت از زهکشی مناسبی برخوردار باشد. ظرف را با خاک مناسب پر کنید، می توانید از کمپوست برای این منظور استفاده کنید. کمپوست را با دست خود کمی فشار دهید و سطح مورد کشت را مسطح کنید بذر را در عمق مناسبی بکارید، پس از کاشت بذر روی آن را بپوشانید و کمی فشار دهید، گیاه را آبیاری کنید، پس از گذشت مدت زمانی بذر گیاه جوانه می زند و سر از خاک بیرون می آورد.

پس از گذشت یک ماه می توانید گیاه رشد یافته را به زمین اصلی منتقل کنید برای این منظور ابتدا بستر مورد کشت را آماده و خاک آن را نرم و به آن کود و مواد آلی اضافه کنید، سپس بذر را از ظرف مورد کشت به آرامی خارجی کنید و در درون سوراخی در بستر اصلی به صورت ردیفی بکارید، فاصله کاشت 30 سانتیمتر می باشد. به آبیاری منظمی نیاز دارد از گیاه خود مراقبت کنید تا حلزون و حشره آن را نگیرد یک ماه پس از کاشت گیاه در زمین اصلی کرفس آماده برداشت می شود. برداشت این گیاه را به هنگام صبح و اوایل عصر انجام دهید که هوا کمی خنک است.

برای مطالعه مقاله با انواع کاهو آشنا شویم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کاهو می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *