ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت درخت کاج (زیرنویس فارسی)

کاشت درخت کاج

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت درخت کاج را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت درخت کاج را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

در فیلم آموزشی موجود سه گونه بذر درخت کاج وجود دارد که عبارتند از کاج آمرکیایی، کاج سیاه ژاپنی و کاج برسیتل که هر سه رشد آسانی دارند و به سرعت جوانه می زنند. ابتدا سینی نشاء خود را آماده کنید و آن را با خاک مناسب پر کنید، توجه داشته باشید که سینی نشاء از زهکشی مناسبی برخوردار باشد. سوراخی را ایجاد کنید و بذر درخت کاج را در درون آن به صورت خطی بکارید توجه داشته باشید که بذر ها ارگانیک می باشند.

پس از کاشت گیاه آن را آبیاری کنید تا خیس شود طوری که آب با دانه مخلوط شود. پس از مدتی گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می کند. شرایط آب و هوایی گیاه را یکسان نگه دارید، این جوانه ها در محیط خانه و بیرون مقاوم می باشد. کاج آمریکایی را هفته ای یک یا دوبار آبیاری کنید و حجم آب بستگی به سایز گیاه یا درخت دارد. به همین ترتیبی که گفته شد می توانید کاج قرمز استرالیایی را نیز پرورش دهید. برای رشد بهتر گیاه از مواد مغذی برای تغذیه گیاه استفاده کنید. کاج به صورت درختچه ای زیبا رشد می کند و فضا را زیبا و دلنواز می کند.

توجه داشته باشید که بذر این گیاه برای رشد نیاز به یک دوره سرمادهی دارد که سرمادهی بذر درخت کاج بسته به نوع آن متفاوت می شود. این گیاه رشد به نسبت سریعی دارد، زمانی که گیاه رشد کرد و به حد معینی از رشد رسید آن را به زمین اصلی منتقل کنید. برای رشد به دمای مناسب به همراه نور خورشید نیاز دارد. درخت کاج در بیشتر مناطق رشد می کند. برای طراحی فضای سبز از این درخت استفاده می شود. برگهای درخت کاج سوزنی و به رنگ سبز می باشد. شاخ و برگ زیادی دارد.

برای مطالعه مقاله انواع درخت کاج از سراسر دنیا از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید بذر کاج نوئل سیاه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

2 دیدگاه درباره مقاله “فیلم مراحل کاشت درخت کاج (زیرنویس فارسی)

  1. Avatar سید گفت:

    سلام من در محل کارم یک نهال شش طبقه دارم ردیف بالای بجای ۴شاخه ۳شاخه رشد کرده وشاخه ۴خیلی ضعیف در حد جوانه میباشد من راراهنمای کنید متشکرم

    1. Avatar حمیدرضا انگورانی گفت:

      این شاخه هم بعد از مدتی به رشد کامل میرسد و عوامل مختلفی هم برای رشد ضعیفش دارد مانند کمبود نور آفتاب و یا کمبود کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *