ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس کدو تنبل آتلانتیک 555 کیلویی

کدو تنبل آتلانتیک

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس کدو تنبل آتلانیتک 555 کیلویی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی تایم لپس کدو تنبل آتلانیک را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کدوتنبل آتلانتیک 555 کیلویی نوعی کدوی غول‌پیکر می‌باشد که از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری ابتدا سطح مورد کشت را آماده کنید؛ سپس بذر را در عمق مناسبی از خاک بکارید و روی آن را بپوشانید. بذر کدوتنبل پس از گذشت یک تا دو هفته جوانه می زند و سر از خاک بیرون می آورد و شروع به رشد می‌کند. رشد سریعی دارد این گیاه برگهایی خیلی بزرگی به رنگ سبز دارد.

شاخه این گیاه علفی است که به صورت رونده رشد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی گیاهچه کدو رشد می‌کند و فضای زیادی را اشغال می‌کند. این گیاه برای رشد به فضای زیادی نیاز دارد. پس از مدت زمانی گلهای این گیاه ظاهر می شوند و کدو آتلانیک 555 کیلویی از گل شروع به رشد می‌کند و طی روزها بزرگ و بزرگتر می‌شود. گلهای این گیاه بزرگ و شیپوری مانند و در رنگ نارنجی می باشد.

این نوع کدو به صورت حیرت‌آوری رشد می‌کند و بزرگ می‌شود و ما هر ساله شاهد رکوردهای جدید از وزن این نوع کدو در جهان هستیم طوری که بسیار از افراد رکوردهای خود را ثبت می‌کنند. کدو غول‌پیکر معیار مشخصی برای رشد ندارد و به هر اندازه‌ای می‌تواند رشد کند. رنگ کدوتنبل آتلانتیک 555 کیلویی ابتدا به صورت سبز می‌باشد و پس از آنکه کدو رسید به رنگ صورتی یا نارنجی در می‌آید.

این نوع کدو بوته‌ای رونده است، به همین منظور برای کاشت نیاز به فضای بیشتری دارد. نخستین بار کدوتنبل غول‌پیکر توسط هوارد دیل که حدود 30 سال در این زمینه فعالیت می‌کرد تولید شد. توجه داشته باشید کاشت این نوع کدو بیشتر برای ثبت رکورد و ساختن ملزوماتی همچون قایق و سایر وسایل می باشد.

برای مطالعه مقاله نحوه رشد کدو تنبل (آموزش گام به گام تصویری) می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کدو تنبل می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *