ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس گل دادن کاکتوس

گل دادن کاکتوس

این فیلم به صورت بی‌کلام است که تایم لپس گل دادن کاکتوس را نشان می دهد.
تایم لپس در فارسی (تصویر برداری زمان گریز) معنی شده است. در این فیلم آموزشی نحوه تایم لپس شروع گل دادن کاکتوس را مشاهده خواهید نمود، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کاکتوس گیاهی زیبا و زینتی است و گلهای به نسبت بزرگی دارد که به هنگام شکوفه دادن منظره زیبایی را پدید می‌آورد. خارهای تیزی دارد و قسمت گوشتی این گیاه به رنگ سبز می باشد. گل‌های این گیاه گلبرگ‌های زیادی دارد که زیبایی گیاه را دو چندان می‌کند. گل‌های این گیاه تلفیقی از رنگ‌های مختلف است و اگر چندین گونه گل کاکتوس را همزمان در خانه خود داشته باشید می‌توانید رنگین‌کمانی از گلها را مشاهده کنید که هر کدام از آنها رنگ و زیبایی خاص خودش را دارد.

کاکتوس از جمله گیاهانی است که از طریق بذر و قلمه تکثیر می‌شود. این گیاه طرفداران زیادی دارد و افراد بسیاری این گیاه را پرورش می‌دهند. این گیاه برای رشد به خاک غنی و مغذی نیاز دارد. در این فیلم شما نحوه شکوفه دهی و باز شدن گونه‌های گل کاکتوس را مشاهده می‌کنید که بسیار شگفت‌انگیز و حیرت‌آور است. با پرورش گیاه کاکتوس در خانه زیبایی را به خانه خود بیاورید و با مشاهده گلدهی گیاه کاکتوس از آن لذت ببرید.

کاکتوس از جمله گیاهانی است که آب را در خود برای مواقع خشک‌سالی ذخیره می‌کند. وجود تیغ در شاخ و برگ کاکتوس دو نقش مهم را ایفا می‌کند، یکی اینکه مانع از دست رفتن آب از طریق تعرق می‌شود و دیگر اینکه گیاه کاکتوس را از گزند جانوران و حشرات در امان نگه می‌دارد. کاکتوس نوعی گیاه خاردار و گوشتی است، که از تیره کاکتوسیان و میخک سانان می‌باشد. عمر کاکتوس‌ها را در حدود 20 تا300 سال می دانند.

برای خرید انواع بذر کاکتوس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *