ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس گلخانه گوجه فرنگی

فیلم تایم لپس بوته گوجه فرنگی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که تایم لپس رشد گلخانه ای گوجه فرنگی را نشان می دهد.
در این فیلم آموزشی تایم لپس رشد گلخانه ای گوجه فرنگی را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید

گوجه‌ فرنگی از طریق بذر تکثیر می‌شود. قابلیت رشد در گلخانه و گلدان و محیط آزاد را دارد. پس از آنکه گیاه گوجه‌ فرنگی رشد کرد و به حد معینی رسید گوجه‌ فرنگی را به پایه محافظ که از سیم و نخ است متصل کنید تا گوجه‌ فرنگی به وسیله آن رشد کند و بالا برود. محافظ گیاه را به با استفاده از نخ به محافظ سقفی گلخانه متصل کنید. گوجه‌ فرنگی رشد سریعی دارد به سرعت رشد می‌کند طوری که پس از گذشت سه تا چهار ماه محصول می‌دهد و شما می توانید آن را برداشت کنید.

در کاشت گلخانه ای شما در هر زمانی می توانید این گیاه را کاشت کنید. این گیاه گلهای کوچک زرد رنگی دارد که این گلها در نهایت به گوجه تبدیل می‌شود. شما در فلیم آموزشی بالا تایم لپس رشد گلخانه ای گیاه گوجه‌فرنگی را مشاهده می‌کنید.

در کاشت بذری ابتدا سینی نشاء خود را با خاک غنی و حاصلخیز پر کنید، سپس خاک اضافی آن را بردارید بذر گوجه فرنگی را به صورت سطحی بر روی خاک بگذارید و در صورت لزوم مقداری کمپوست روی بذر بریزید و گیاه را آبیاری کنید.

پس از گذشت مدت زمانی بذر گیاه جوانه می زند و گیاه شروع به رشد می‌کند. هنگامی که گیاه به  حد معینی از رشد رسید طوری که جابجایی آن آسیبی به گیاه نمی‌رساند گیاهچه گوجه را از سینی نشاء خارج کنید و در گلدان بزرگ‌تر بکارید تا گیاه بتواند رشد کند و در گلخانه توسط محافظ بالا برود. در طول مدت رشد به گیاه سر بزنید و به آن کود اضافه کنید.

گوجه‌ فرنگی گیاهی علفی یک ساله و چندساله است که به صورت بوته‌ ای رشد می‌کند. گونه‌ های مختلفی دارد. میوه این گیاه گرد،کروی مانند و تخم‌مرغی شکل می‌باشد. رشد سریعی دارد. از گوجه استفاده‌ های مختلفی می‌شود. علاوه برتازه خوری در تهیه سالاد و غذاها و همچنین تهیه رب از آن استفاده می‌شود.

برای خرید انواع بذر گوجه فرنگی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *