ویدئو – کشاورزی

فیلم کاشت سیب زمینی صورتی

کاشت سیب زمینی صورتی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که گام به گام کاشت سیب‌زمینی صورتی را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت سیب‌زمینی صورتی را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید. در این فیلم آموزشی نحوه کاشت سیب زمینی را از کاشت تا برداشت مشاهده خواهید نمود.

کشت سیب زمین صورتی از طریق ریزم سیب زمینی انجام می‌شود. در این نوع کشت قبل از کشت ریزم زمین را با تراکتور خوب شخم بزنید طوری که خاک نرم شود سپس به خاک کود اضافه کنید. سپس بافاصله به قسمت روی کشت نشاء سیب زمینی نایلون بکشید تا گیاه رشد بهتری را تجربه کند. سپس نشاء سیب‌زمینی صورتی را به صورت ردیفی با دستگاه مکانیزه یا به صورت دستی بکارید و گیاه را به خوبی آبیاری کنید.

پس از مدتی سیب زمین صورتی رشد و قابل برداشت می‌شود. برداشت این گیاه مکانیزه و به همراه تراکتور می‌باشد، سطح فوقانی خاک را کنار زده و غده سیب زمین را برداشت کنید. غده زیرزمینی این گیاه قابل برداشت و خوردن می‌باشد. پس از برداشت آن را خوب تمیز کنید و ریشه های اضافی و خاک آن را جدا کنید و در درون جعبه بگذارید. رنگ این نوع سیب زمینی به رنگ صورتی است. برگهایی به رنگ سبز دارد. ارتفاع این گیاه کم است. قسمت‌های مورد استفاده این گیاه همان غده زیرزمینی آن می‌باشد. غده زیرزمینی این محصول که در زیر خاک می‌باشد قابل مصرف است. برای رشد به محیطی آفتابی نیاز دارد. خاک مورد کشت باید حاصلخیز و درعین‌حال غنی باشد.

سیب زمینی صورتی به صورت گیاهی یک ساله کشت می‌شود. سیب زمینی صورتی باردهی بالایی دارد و در فاصله مناسب کشت شود. سیب‌زمینی صورتی همان طور که از نامش پیداست دارای پوسته ای صورتی رنگ و درون صورتی می‌باشد. از این نوع سیب‌زمینی استفاده های مختلفی می‌شود. خواص بسیاری دارد. کشت این گیاه بسیار آسان است در برابر آفات و بیمارهای مقاوم است. میوه این گیاه همچون هویج باریک دراز و در برخی موارد گرد می‌باشد. بسیار خوشمزه است و در گستره وسیعی از کره خاکی کشت می‌شود که به آبیاری متوسطی نیاز دارد.

برای مطالعه مقاله انواع سیب زمینی را بشناسیم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *