ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از گلخانه هندوانه

گلخانه هندوانه

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد.،که تصاویر رشد گلخانه ای هندوانه را نشان می دهد.
در این فیلم آموزشی تصاویر گلخانه هندوانه را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید

هندوانه گونه‌های مختلفی دارد از طریق بذر تکثیر می‌شود؛ در کشت بذری ابتدا خاک غنی و حاصلخیز را آماده کنید و زمین مورد کشت گیاه را آماده کنید. خاک را در داخل گلدانی که از زهکشی مناسبی برخوردار است بریزید همچنین می توانید بذر را مستقیم در زمین اصلی نیز کشت کنید. پس از آماده نمودن زمین سطح کشت با انگشت خود سوراخی ایجاد کنید و بذر را در درون سوراخ بگذارید و با خاک روی بذر را بپوشانید. روی بذر را با نایلون بپوشانید پس از گذشت مدت زمانی بذر هندوانه جوانه می زند و گیاه شروع به رشد می‌کند در این هنگام قسمتی از نایلون را که گیاه جوانه زده است برش دهید تا گیاه بتواند رشد کند و بالا بیاید.

این گیاه را می‌توانید هم در زمین و هم در گلخانه پرورش دهید. برای اینکه گیاه بتواند بالا بیاید نیاز به محافظ دارد تا بالا برود برای این منظور شاخه گیاه را با نخ به محافظ وصل کنید و بگذارید گیاه رشد کند. همچنین این گیاه به صورت رونده بر روی زمین رشد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی هندوانه رشد کرده و محصول می‌دهد که در این زمان می‌توانید هندوانه‌های را بچینید و مصرف کنید. هندوانه دارای ارقام و گونه‌های مختلفی است. برداشت هندوانه کار چندان سختی نیست. هندوانه در گستره وسیعی از جهان کشت می‌کند. این گیاه رشد سریعی دارد.

هندوانه گیاهی علفی و یک ساله است که به صورت رونده رشد می‌کند. هندوانه از جمله گیاهان فصل گرم می‌باشد و میوه‌ای آبدار و شیرین دارد و خواص بسیاری دارد. برگ‌های به نسبت بزرگ، پهن و دندانه‌داری با شیارهای عمیق دارد که برگ‌های این گیاه به رنگ سبز می‌باشد. گلهای بزرگی به رنگ زرد دارد که این گلهای در نهایت به هندوانه تبدیل می‌شودو به صورت رونده بر روی زمین رشد می‌کند. وزن هندوانه بسته به شرایط اقلیمی متغیر می‌باشد. شاخه‌ گیاه نیز علفی و به رنگ سبز می‌باشد.

برای مطالعه مقاله با انواع ملون آشنا شویم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر هندوانه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *