ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل هرس کردن هندوانه (زیرنویس فارسی)

هرس کردن هندوانه

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که آموزش هرس بوته هندوانه را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه هرس بوته هندوانه را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

هرس کردن هندوانه برای رشد این گیاه بسیار مهم است. هندوانه نیز به مانند بسیاری از گیاهان برای رسیدن به حداکثر رشد و عملکرد خود و همچنین سلامت گیاه نیاز به هرس دارد. اجازه دهید میوه ها این تا زمان گرده افشانی رشد کنند سپس میوه آن را جدا کنید به هنگام هرس توجه داشته باشید که می بایست میوه کوچک را بر روی گیاه نگه دارید دلیل این امر به خوبی مشخص نشده است. زمانی که هندوانه رسید ساقه آن کمی خشک می شود در این زمان هندوانه قابل برداشت می شود و اوج بلوغ رشد هندوانه می باشد بنابراین به هنگام هرس گیاه به آن توجه داشته باشید.

به هنگام هرس تمام شاخه های اضافی گیاه را حذف کنید. در انتهای بوته این گیاه اگر میوه ای وجود نداشته باشد گرده افشانی آن متوقف می شود و پس از آن از یکدیگر جدا می شوند. برخی از شاخه های گیاه دارای شاخه های جانبی می باشند که این شاخه ها جانبی دارای هندوانه می باشند و هندوانه بر روی شاخه وجود دارد و بلند است در فیلم آموزشی بالا همانطور که مشاهده می کنید، بسیاری از شاخه های گیاه دارای هندوانه هستند که مزرعه را پر کرده اند برای این منظور و برای رشد شاخه کامل را قطع کنید چرا که نیازی به این شاخه نیست. برای هرس شاخه های اضافی گیاه را حذف کنید که در این صورت هندوانه شما کم می شود ولی هرس خود را انجام دهید و شاخه های اضافی را جدا کنید در نتیجه هرس درست و به موقع نور و آب کافی به گیاه می رسد و گیاه رشد بهتری را تجربه می کند.

اگر هرس گیاه هندوانه به درستی انجام شود درست است که از تراکم گیاه کم می شود ولی در نتیجه آن شما هندوانه بیشتری را در هر متر مربع تولید خواهید که کیفیت آن بهتر خواهد بود و طعم خوشمزه ای خواهد داشت. شما با هرس فقط شاخه های اضافی گیاه را از بین می برید که این عامل سبب می شود غذا، آب و نور بیشتری به گیاه برسد.

برای خرید بذر هندوانه آناناسی می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید بذر هندوانه الماس سیاه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *