ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت کدو زرد

برداشت کدو زرد

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که گام به گام برداشت مدرن کدو زرد را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت مدرن کدو زرد را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت و بسته‌بندی مدرن کدو زرد آشنا می‌شوید.

کدو زرد گیاهی علفی و یکساله است که به صورت بوته‌ای رونده رشد می‌کند. این گیاه برگ‌های سبز رنگ پنجه‌ای شکل و دندانه‌داری دارد. شاخه‌های این گیاه علفی است. کدو زرد همانطوری که از نامش پیداست به رنگ زرد می باشد. میوه کدو در اشکال مختلفی می‌باشد و این گیاه گلهای زرد رنگ بزرگی دارد که این گلها در نهایت به میوه تبدیل می‌شود و همچنین از کدو استفاده‌های مختلفی می‌شود.

در برداشت کدو به شیوه مدرن میوه کدو را با دست بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود؛ سپس کدو جدا شده را در سطل یا سبد بریزید زمانی که سطل پر شد آن را به ماشین بار منتقل کنید به همین ترتیب کار برداشت کدو ادامه پیدا می‌کند. زمانی که کار برداشت کدو زرد تمام شد کدو ها را به کارخانه منتقل می‌کنند. در آنجا ابتدا قبل از هر چیزی کدو ها را در درون محفظه‌ای پر از آب می‌ریزند و آنها را خوب مورد شستشو قرار می‌دهند شستشو کدو ها به صورت کاملاً مکانیزه توسط دستگاه‌های مدرن انجام می‌شود. پس از شستشو کدو زرد را مورد بسته بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد.

کدو زرد خواص بسیاری دارد، مصرف خوراکی دارد و در بیشتر مناطق قابل کشت می‌باشد. به راحتی از طریق بذر تکثیر می‌شود. رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه قابل برداشت می‌شود.

برای مطالعه مقاله با انواع کدو آشنا شویم می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کدو می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *