ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت هندوانه

برداشت هندوانه

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که گام به گام آموزش برداشت هندوانه به شیوه نوین را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت هندوانه به شیوه نوین را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

هندوانه از جمله گیاهان علفی یکساله است که به صورت بوته‌ای رونده رشد می‌کند. هندوانه میوه ای آبدار می‌باشد که گونه‌های مختلفی دارد. طعم شیرینی دارد در بیشتر مناطق کشت می‌شود. برگ‌های سبز رنگ بزرگی دارد؛ گلهای زرد رنگی دارد که این گلهای در نهایت به میوه تبدیل می‌شود. زمانی که هندوانه رسید موعد برداشت آن می‌باشد.

در برداشت هندوانه به شیوه نوین میوه هندوانه را از شاخه جدا کنید، میوه این گیاه به راحتی از شاخه جدا می‌شود. در برداشت این محصول؛ میوه هندوانه را بگیرد و از شاخه جدا کنید. شاخه این گیاه علفی است و به رنگ سبز می‌باشد. پس از برداشت هندوانه‌ها را به ماشین بار منتقل کنید و به همین ترتیب به برداشت هندوانه در مزرعه خود ادامه دهید. پس از برداشت هندوانه آنها را به کارخانه منتقل می‌کنند. در کارخانه هندوانه مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذارد که تمامی این مراحل به صورت مکانیزه و به شیوه نوین انجام می‌شود.

در کارخانه به میوه ها برچسب می‌زنند و در نهایت آنها را مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد. پیشرفت فناوری سبب شده که کار بسته‌بندی به صورت مکانیزه انجام شود. با استفاده از این روش شما در کمترین زمان می‌توانید هندوانه برداشت‌شده خود را بسته‌بندی کنید و هر چه سریعتر به دست مصرف‌کننده برسانید.

هندوانه از جمله گیاهانی است که از طریق بذر تکثیر می‌شود، این گیاه رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه محصول می‌دهد که می‌توانید آن را برداشت کنید. این گیاه برگهای دندانه‌داری دارد و هندوانه خواص بسیاری دارد و همچنین از جمله میوه‌های فصل گرم می‌باشد. قسمت گوشتی هندوانه به رنگ قرمز می‌باشد که در درون آن تعداد زیادی تخمه وجود دارد.

برای مطالعه مقاله روغن هندوانه ابوجهل می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر هندوانه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *