ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت سیب

برداشت سیب

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که گام به گام برداشت سیب با دستگاه های بسیار مدرن را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت سیب با دستگاه های بسیار مدرن را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت سیب با دستگاه‌های بسیار مدرن آشنا می‌شوید.

برداشت سیب با دستگاه مدرن به این صورت است که در زیر شاخ و برگ درخت و در قسمت پایین دستگاه مدرن برداشت سیب برافراشته می‌شود و محفظه‌ای از چرم و پارچه را به صورت دیواره شیب‌دار در اطراف درخت ایجاد می‌کند. طرح شیب‌دار سبب می‌شود تا سیب پس از افتادن به سمت پایین برود. شروع کار این دستگاه به این صورت است که پس از پهن کردن محفظه چرمی یا پارچه به درخت لرزشی وارد می‌کنند در این هنگام سیب پس از لرزش از شاخه جدا می‌شود و به سمت پایین می‌افتد که به صورت کاملاً مکانیزه و مدرن به سمت ماشین برداشت منتقل می‌شود؛ همچون ریل قطار سیب‌ ها پس از افتادن به سمت ماشین بار حرکت می‌کنند، بدون آنکه عامل انسانی در آن دخالت داشته باشید.

با استفاده از برداشت مکانیزه در کمترین زمان بخش عظیمی از مزرعه خود را می‌توانید برداشت کنید بدون آنکه به محصول و درخت شما آسیبی وارد شود. این ماشین برداشت همچون اتاقک کوچکی است که دو طرف آن بسته است و سیب پس از لرزش درخت در درون آن می ریزد و سپس طی فعل و انفعالاتی به ماشین بار منتقل می‌شود.

سیب از مرکبات پر مصرف می‌باشد که خواص بسیاری دارد و از آن استفاده‌های مختلفی می‌شود. میوه سیب گرد و کروی مانند می‌باشد و طعم شیرینی دارد. برگ های درخت سیب کوچک و به رنگ سبز می‌باشد که شیارهای ظریفی دارد. در بیشتر مناطق جهان کشت می‌شود. درخت پرباری است که تراز تجاری بالایی دارد. درختی خزان پذیر می‌باشد طوری که با شروع فصل سرما برگها تغییر رنگ می‌دهند و زرد می‌شوند و در نهایت به زمین می‌افتند. به صورت درختچه‌ای کوتاه رشد می‌کند و همچنین سیب گونه‌های مختلفی دارد.

برای مطالعه مقاله نگاهی کوتاه بر درخت سیب می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر درخت سیب قرمز می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *