ویدئو - آموزش کاشت

فیلم کاشت گوجه فرنگی با بذر تازه (زیرنویس فارسی)

کاشت گوجه فرنگی با بذر تازه

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت گوجه فرنگی از گوجه فرنگی تازه را بازگو می کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت گوجه فرنگی را از گوجه فرنگی تازه را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

برای کاشت گوجه فرنگی از گوجه‌فرنگی تازه ابتدا یک ظرف و تعدادی گوجه تازه برای کاشت آماده کنید. ظرف مورد کشت را با خاک مناسب پر کنید و کمی کود گاوی به آن اضافه کنید و آن را با خاک مخلوط کنید تا خاک شما غنی شود. سپس گوجه فرنگی‌ها تازه را به ضخامت یک سانتیمتر به صورت گرد برش دهید، سپس گوجه های تازه برش داده‌شده را بر روی بستر خاک قرار دهید در این مرحله مقداری خاک نرم و کود بر روی گوجه‌فرنگی به صورت سطحی بریزید.

پس از گذشت یک تا دو هفته بذرهای این گیاه از گوجه فرنگی تازه شروع به جوانه زنی می‌کنند زمانی که گیاه رشد نمود، تعدادی از بذرهای این گیاه را از خاک خارج کنید و در درون ظرف دیگری بکارید، در درون هر ظرف می‌توانید دو تا سه عدد بذر بکارید که البته این کار بستگی به ظرف مورد نظر شما دارد.

توجه داشته باشید که محیط مرطوب برای رشد گوجه فرنگی مناسب می‌باشد، بنابراین سطح آن را همیشه مرطوب نگه دارید. مرتب به گیاه سر بزنید و از آن مراقبت کنید و به آن خاک و مواد مغذی اضافه کنید تا گیاه بتواند رشد بهتری را تجربه ‌کند پس از گذشت مدت زمانی گیاه رشد می‌کند و بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود. زمانی که گیاه رشد کرد می توانید آن را به زمین اصلی منتقل یا به گلدان بزرگ تر منتقل کنید.

گوجه فرنگی از جمله گیاهان علفی یکساله است که به صورت بوته ای رشد می‌کند. از گوجه فرنگی استفاده های مختلفی می‌شود. گیاه پر خاصیتی می باشد که رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه محصول می دهد و شما می توانید از آن استفاده کنید. در بیشتر مناطق رشد می‌کند. گلهای کوچک زرد رنگی دارد که این گلهای در نهایت به میوه تبدیل می‌ شود.

برای خرید بذر و فروش بذر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *