ویدئو – کشاورزی

فیلم نمایش گلخانه هیدرو پونیک گوجه فرنگی (زیرنویس فارسی)

گلخانه هیدرو پونیک گوجه فرنگی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که نمایش گلخانه هیدروپونیک گوجه فرنگی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت هیدروپونیک گوجه فرنگی را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه به لطف پیشرفت فناوری کشت گلخانه ای هیدروپونیک سبزیجات و صیفی جات پیش از گذشته رونق گرفته است، استفاده از این روش در کشت گلخانه ای گوجه فرنگی باعث افزایش طول عمر وکیفیت محصول می شود. در کشت هیدروپونیک از آب به جای خاک استفاده می شود. برای کشت گلخانه ای هیدروپونیک گوجه فرنگی ابتدا بستر مورد کشت گوجه فرنگی را برای کاشت نشاء آماده کنید، در سینی نشاء خود سوراخ هایی را به اندازه کشت هیدروپونیک بوته گوجه فرنگی ایجاد کنید و دانه را در درون آن بکارید. پس از مدتی گیاه رشد می کند.

زمانی که گیاه رشد کرد و به حد معینی از رشد رسید آن را برای کشت هیدروپونیک به گلخانه منتقل کنید و سپس نشاء های گوجه فرنگی را به همراه بستر مورد کشت به صورت مدرن مورد کشت قرار دهید. جریان آب از زیر ریشه ها عبور می کند؛ در این روش مواد آلی را برای تغذیه گیاه به آب اضافه کنید تا گیاه بتواند از آن تغذیه و رشد کند. پس از مدتی مراقبت گیاه رشد می کند و بزرگ و بزرگتر می شود در این زمان شاخه های بوته گوجه فرنگی را با استفاده از سیم یا نخ به محافظ وصل کنید تا بوته رشد کند و به سمت بالا برود. ارتفاع این گیاه به دو متر و گاها بیشتر نیز می رسد.

این گیاه گلهای زیبای زرد رنگی را تولید می کند، گلهای این گیاه در نهایت به میوه گوجه فرنگی تبدیل می شود که می توانید آن را برداشت کنید پس از برداشت محصول به دست آمده را مورد بسته بندی قرار می دهند. میوه این گیاه به رنگ قرمز و به صورت گرد و کروی مانند می باشد که طعم دلچسبی دارد. به صورت بوته ای رشد می کند. برای رشد نیاز به دمای مناسب دارد. از گوجه فرنگی استفاده های مختلفی می شود.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *