ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از گلخانه های فلفل

گلخانه های فلفل

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تصاویر زیبا از گلخانه های فلفل را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی فلفل های زیبایی را در گلخانه مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

فلفل گیاهی علفی و یکساله است که قابلیت رشد در هوای آزاد و گلخانه را دارد و به صورت بوته ای رشد می کند. ارقام و گونه های مختلفی دارد، فلفل دارای طعمی شیرین و تند می باشد، علاوه بر تازه خوری از فلفل در آشپزی و همچنین تهیه ادویه نیز استفاده می شود. استفاده از رشد گلخانه ای سبب می شود تا شما در هر زمانی بتوانید از فلفل تازه استفاده کنید، میزان محصول تولیدی شما افزایش پیدا می کند. امروزه با پیشرفت فناوری از روش گلخانه ای برای کشت صیفی جات استفاده می شود تا محصول بهتر و با کیفیت تری تولید شود. در این روش شما محصول بیشتری را تولید و روانه بازار می کنید و از این طریق سود سرشاری را به دست می آورید.

فلفل دارای رنگهای مختلفی می باشد که از آن جمله می توان به رنگ زرد، قرمز، سبز و … اشاره کرد. نوع دیگری از فلفل به نام فلفل دلمه ای وجود دارد که این نوع فلفل طعم شیرینی دارد که از آن در تهیه سالاد، آشپزی و تازه خوری استفاده می شود. برگهای فلفل به رنگ سبز با شیارهای ظریف می باشد. گلهای کوچکی به رنگ سفید دارد که این گلها در نهایت به میوه فلفل تبدیل می شود.

از طریق بذر تکثیر می شود، در کشت بذری، بذر را در بستر خاک بکارید، پس از یک تا دو هفته بذر جوانه می زند و سر از خاک بیرون می آورد. زمانی که گیاه رشد کرد با استفاده از سیم یا نخ شاخه فلفل را به محافظ وصل کنید تا گیاه رشد کند و بالا برود. رشد سریعی دارد طوری که شما پس از چند ماه می توانید محصول خود را برداشت کنید. دوره رشد طولانی ای دارد، باید روزانه یا یک روز در میان فلفل ها را برداشت کنید. فلفل خواص زیادی دارد و به راحتی تکثیر می شود.

برای مطالعه مقاله انواع فلفل شیرین و خوشمزه از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر فلفل می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *