ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از برداشت پیشرفته مزرعه طالبی

برداشت پیشرفته مزرعه طالبی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که گام به گام برداشت پیشرفته مزرعه طالبی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت پیشرفته مزرعه طالبی را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

طالبی گیاهی علفی و یکساله که به صورت بوته‌ای رونده رشد می‌کند. میوه طالبی گرد است و میوه این گیاه آبدار است که طعم دلنشینی دارد. از طریق بذر تکثیر می‌شود و برگهای پنجه‌ای مانند سبز رنگی دارد، پوست نازکی دارد که به راحتی با چاقو کنده می‌شود. گلهای بزرگی زرد رنگی دارد که این گلها در نهایت به میوه تبدیل می‌شود. در برداشت طالبی به شیوه سنتی میوه طالبی را بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت پیشرفته مزرعه طالبی آشنا می‌شوید.

در برداشت مدرن و پیشرفته نیز همانند شیوه سنتی میوه طالبی را با دست خود بگیرد و بکشید تا از شاخه جدا شود، میوه این گیاه به راحتی از شاخه جدا می‌شود. سپس میوه طالبی جداشده را به ماشین برداشت طالبی منتقل کنید به همین منوال کار برداشت را ادامه دهید. زمانی که ماشین برداشت شما پر شد آن را به کارخانه منتقل کنید. در کارخانه ابتدا قبل از هر چیزی طالبی را مورد شستشو قرار می‌دهند تا تمیز شود سپس پس از طی کردن مراحلی آنها را مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

طالبی از میوه‌های فصل داغ تابستان می‌باشد طالبی طعم شیرین و ملسی دارد . در درون طالبی و در مرکز تعداد زیادی تخمه وجود دارد که تعداد این تخمه‌ها به هزار عدد نیز می‌رسد. استفاده از میوه این گیاه در فصل تابستان باعث رفع عطش تشنگی می‌شود. از میوه طالبی برای تهیه آبمیوه نیز استفاده می‌شود. در گستره وسیعی از کشور کشت می‌شود. رشد آسانی دارد و به سرعت رشد می‌کند.

برای مطالعه مقاله نحوه پرورش طالبی (آموزش گام به گام تصویری) می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر طالبی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *