ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از مزارع پیشرفته ذرت

مزارع پیشرفته ذرت

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه پیشرفته ذرت را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه پیشرفته زرد را مشاهده خواهید نمود.ذرت رشد آسانی دارد و به سرعت رشد می‌کند و در بیشتر مناطق قابل رشد هست.

ذرت از جمله گیاهانی که به صورت شاخه‌ای ایستاده رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود. گیاهی یکساله است و برگ‌های سبز رنگ بزرگ، دراز و باریکی دارد که در وسط آن شیار عمیقی وجود دارد. میوه ذرت در درون برگ‌های پیچ در پیچ قرار دارد. در قسمت بالایی ذرت برگ‌های نازک مو مانندی وجود دارد که از دور خودنمایی می کند که این موها کل دانه های ذرت را پوشانده است، اگر شما برگ‌های میوه ذرت را جدا کنید می‌توانید این برگ‌های ریز را که خیلی ریز و شبیه مو هستند و به صورت شگفت آوری دانه های ذرت را پوشانده اند را مشاهده کنید.

در مزرعه پیشرفته ذرت بذرها به صورت ردیفی کشت می‌شوند. هر شاخه این گیاه تعداد زیادی ذرت تولید می‌کند. شاخه های زیادی از شاخه اصلی گیاه منشعب می شود. دانه‌های ذرت به رنگ زرد و در هر میوه ذرت بیش از 100 تا 200 عدد دانه ذرت وجود دارد که به صورت خیلی زیبا و شیک در درون میوه قرارگرفته‌اند.

پس از آنکه ذرت رسید آن را برداشت کنید؛ برداشت این گیاه به صورت مکانیزه با استفاده از دستگاه برداشت انجام می‌شود به این صورت که ماشین برداشت ذرت میوه را از شاخه جدا می‌کند و به ماشین بار منتقل می‌کند. استفاده از تکنولوژی برداشت سبب تسریع در برداشت می‌شود طوری که در مدت زمانی کمی می توانید بخش زیادی از مزرعه ذرت خود را برداشت کنید. پس از برداشت آنها را مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند به این صورت که ذرت را از شاخه‌های علفی آن جدا می‌کنند و در درون جعبه بسته بندی می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد. ذرت خواص بسیاری دارد که از آن استفاده‌های گوناگونی می‌شود.

برای مطالعه مقاله تکنولوژی تولید ذرت می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر ذرت می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *