ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از برداشت پیشرفته هلو

برداشت پیشرفته هلو

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که گام به گام برداشت هلو به صورت پیشرفته را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت هلو به صورت پیشرفته را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

هلو نام میوه‌ای خوراکی است و میوه ی هلو گرد و کروی مانند می‌باشد. امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت و بسته‌بندی به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت هلو و بسته‌بندی آن به صورت پیشرفته آشنا می‌شوید.

هلو از جمله میوه‌های خوراکی از دسته مرکبات می‌باشد. میوه هلو در میان شاخ و برگ گیاه ظاهر می‌شود. میوه هلو به رنگ قرمز می‌باشد در درون میوه هلو هسته بزرگی وجود دارد. درخت هلو برگهای سبز رنگی دارد شاخ و برگ زیادی دارد. گلهای کوچکی دارد که این گلها در نهایت به میوه تبدیل می‌شود. در برداشت هلو به صورت پیشرفته قبل از برداشت میوه هلو را در صورت نیاز به فون نازک یا کاغذ بپیچید. توجه داشته باشید که برای اینکه شاخ و برگ درخت به علت باردهی گیاه نشکند و خم نشود قبل از آنکه درخت میوه بدهد به درخت محافظ وصل کنید.

به هنگام برداشت میوه هلو با یک دست خود شاخه درخت و با دست دیگر میوه هلو را بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود، به راحتی از شاخه جدا می‌شود. زمانی که هلو را از شاخه جدا کردید در درون سطل بریزید سپس زمانی که سطل پر شد آن را خالی کنید و میوه‌ها را در درون جعبه قرار دهید سپس جهبه ها را توسط ماشین بار به کارخانه منتقل کنید. در کارخانه پس از طی مراحلی هلو بسته‌بندی می‌شود و به بازار مصرف عرضه می‌شود. هلو خواص بسیاری دارد هلو را با پوست مصرف می‌کنند. پوست نازکی دارد و گلهای این گیاه به صورت خوشه‌ای ظاهر می‌شود.

برای مطالعه مقاله آشنایی با انواع هلو می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *