خوشمزه ها

بهترین چاشنی استیک

استیک

در طول همه این سالها از چاشنی های مختلف استیک با لیستی بی پایان از گیاهان، مرینیت ها (سس و چاشنی که شامل روغن و سرکه و ادویه و غیره است که گوشت را برای ترد شدن در آن می خوابانند) و ادویه های مختلف استفاده کرده ایم. برخی از آنها را از فروشگاه ها خریدیم و برخی را خودمان در خانه درست کردیم.

اگرچه هر مکانی برای خودش مارینادهای گوشت مخصوص به خود دارد، اما من قاطعانه معتقدم که پودرهای استیک خشک برای تهیه استیک در خانه مناسب هستند و عطر و طعم و بافت بی نظیری به آنها می دهد..

همسر من ستوان دن یک گوشتخوار قهار است. او هفته ای چندین بار استیک آبدار بزرگ می خورد … و معمولاً مجبور است هفته ای یک بار خودش آن را تهیه کند.

چون به طور متوسط 52 استیک در سال به مدت بیش از 20 سال می خوریم (یعنی تقریبا هفته ای یکبار) پس درباره حجم بسیار زیاد گوشت گاو دارم صحبت می کنم. بنابراین، من با اقتدار می توانم بگویم: بهترین راه برای درست کردن بهترین استیک های مزه دار را میدانم.

در رسانه های اجتماعی، اغلب از من می پرسند: چه چاشنی و ادویه ای برای استیک استفاده می کنید؟ یا چه ادویه هایی برای استیک خوب هستند؟

راستش را بگویم: می توانید از ترکیب هر گیاه و ادویه برای چاشنی زدن به گوشت استفاده کنید.

با این حال، بهترین دستور العمل ساخت چاشنی و ادویه مورد علاقه خانواده ما برای استیک را می گویم: “مزه تند در آن غالب و کمی هم شیرینی دارد”. ترکیبی از نمک، شیرینی، گیاهان قوی معطر، اسانس دودی، ادویه تند و اسیدیته است. و اما آن چیست؟

برای مطالعه مقاله بهترین غذاهای ایتالیایی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

چاشنی استیک

چاشنی استیک

مواد لازم برای ساخت چاشنی استیک:

این مواد شگفت انگیز و مسحور کننده را با هم مخلوط کنید و بهترین ادویه ای که تابحال نداشته اید را برای استیک خود امتحان کنید!

بهترین چاشنی استیک:

اگر چند دقیقه قبل از کباب کردن این مخلوط را به سطح گوشت ماساژ دهید، این ادویه وقت خواهد داشت تا مزه جادویی خود را به شما ثابت کند. این بهترین چاشنی استیک است زیرا به آرامی و با صبر به درون گوشت نفوذ می کند و عطر و طعم خود را درون آن تزریق می کند و بعد اسانس و مزه درخشان و خاص خود را از طریق گوشت به شما منتقل می کند. با این حال، نمای بیرونی با یک بافت زمخت و تضاد کاملی که با مزه داخلی و فوق العاده خود می سازد، تصویر خاصی را جلوی چشمان شما ترسیم می کند.

خرید ادویه

طرز تهیه چاشنی استیک:

  1. تمام مواد گیاهی بالا و ادویه جات را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید.
  2. یا آن را بلافاصله استفاده کنید یا در یک ظرف در دار کوچک تا زمان استفاده آن را نگه دارید. (این مقدار ادویه برای چهار استیک بزرگ کافی است).
  3. موقعی که می خواهید آن را استفاده کنید، همه جای استیک را به آن آغشته کنید و صبر کنید حداقل 20 دقیقه قبل از کباب کردن روی آن بماند.

برای مطالعه مقاله معرفی سس ورچستر می توانید از این لینک استفاده نمایید.

بهترین چاشنی استیک

بهترین چاشنی استیک

تهیه بهترین چاشنی استیک در آینده:

یکی دیگر از مزایای این دستور العمل این است که می توانید  آنرا به هر میزان که خواستید درست و بعداً ذخیره کنید. به این ترتیب همیشه خوشمزه ترین چاشنی ها را برای هر شبی که باربیکیو خود را روشن کردید یا استیک هوس کردید خواهید داشت. یا در مورد خودم بگم که هر وقت ستوان دن استیک خواست و آن هم هفته ای یکبار، ادویه خواهم داشت.

در حقیقت این دستور العمل یک هدیه خوراکی عالی است که میتوانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. (به شبهای تابستان، روز پدر یا حتی هدیه دادن اعیاد فکر کنید!) این یک هدیه متفکرانه و خوشمزه است که میتوانید به افراد اهدا کنید.

غذاهای جانبی همراه استیک:

اینها غذاهای فرعی و جانبی که به همراه استیک سرو می شود:

سالاد سیب زمینی – سیب زمینی جزء اصلی وعده غذایی همراه با استیک است. و استفاده از این ادویه و چاشنی برای آن می تواند جمعیتی را خوشحال کند..

برنج و گل کلم بو داده – برای داشتن یک غذای جانبی بدون کالری و سالم ، برنج و گل کلم به همراه استیک آماده کنید!

کلم بروکلی کباب شده – این وعده غذایی دلچسب را با مقداری کلم بروکلی کامل کنید. ادویه گفته شده با کلم بروکلی کباب شده فوق العاده می شود!

ذرت مکزیکی – برای یک مکزیکی اصیل ، ذرت یک اصل است! شب های تابستان استیک را به همراه ذرت مکزیکی و این ادویه نوش جان کنید.

با پروتئین های دیگر نیز فوق العاده می شود:

بهترین دستورالعمل ادویه استیک که در بالا گفتم روی بال مرغ، گوشت خوک، حتی ماهی هم عالی است. این ادویه را برای تمام پروتئین هایی که کباب می کنید استفاده کنید!

احساس رضایت و خوشایندی که از صرف این ادویه و چاشنی خواهید داشت را در نظرات خود به من منعکس کنید، دوست دارم بشنوم که چگونه از این دستور العمل استفاده می کنید و چطور به نظرتان آمده است.

برای خرید انواع ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *