مطالب دیگر

انواع سبد گل خواستگاری

دسته گل عروس

امروزه تقریبا استفاده از سبد گل به یکی از ضروریات خواستگاری تبدیل شده است و جزو جدایی ناپذیر این مراسم به شمار می آید. خواستگاری و نامزدی جزو مهم ترین اتفاقات زندگی افراد است که هر فردی دوست دارد به بهترین نحو ممکن آن را برگزار کند. انواع سبد گل خواستگاری بر اساس سلیقه افراد تزئین و گل آرایی می شود.

انتخاب نوع گل ها و ترکیب مورد استفاده در دیزاین سبد گل خواستگاری، برای خانم ها نشان دهنده روحیه و سلیقه طرف مقابل است. از این رو مهم ترین دغدغه آقایان در مراسم خواستگاری و نامزدی انتخاب بهترین نوع سبد گل و مناسب می باشد.

بذر گل آهار قرمز پا کوتاه

انتخاب سبد خواستگاری در درجه اول به بودجه و هزینه شما بستگی دارد. اما اگر اطلاعات کافی در مورد انتخاب آن داشته باشید می توانید بر اساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر در انتخاب دسته گل یا سبد گل مردد بودید پیشنهاد ما به شما انتخاب سبد گل است. چرا که هم زیبا و شیک و خاص است و هم اینکه داخل سبد گل ها ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

برای مطالعه مقاله گل های شمعدانی را بشناسیم می توانید از این لینک استفاده نمایید.

سبد گل خواستگاری

سبد گل خواستگاری

انتخاب گل های مناسب برای سبد گل خواستگاری:

در هنگام انتخاب گل برای سبد دقت کنید تا گل های تازه و شاداب را انتخاب کنید. گل هایی را انتخاب کنید که دیر تر پژمرده می شوند. گل هایی مثل گل نرگس برای سبد گل یا دسته گل مناسب نیستند، چرا که زودتر پژمرده شده و جلوه بدی به دسته گلتان می دهد.

برخی گل ها مناسب مراسم خواستگاری نیستند. مثلا گل گلایول یا تاج خروس برای مراسم ختم مناسبند. استفاده از گلهایی چون آلسترومریا، ذرز، زنبق زرد، مریم، لیلیوم و زنبق بنفش به خاطر داشتن رنگ زیبا و عطر خوب برای سبد گل مراسم خواستگاری مناسب هستند.

خرید بهمن سرخ

بهتر است بدانید که در هر فصل گلفروشی ها گل های مناسب و خاص همان فصل را دارند. گل زنبق مخصوص پاییز، گل لاله و نرگس برای فصل بهار، گل نیلوفر در فصل زمستان و گل رز مخصوص فصل تابستان است.

گلهایی که برای تزئین سبد خواستگاری استفاده می شوند باید حاوی پیام های عشق، صمیمیت و حس وفاداری باشند. استفاده از گل هایی مثل رز، آنتوریوم، لیلیوم گزینه مناسبی برای یک سبد گل خواستگاری زیبا و شیک هستند که حاوی پیام های زیبایی می باشند.

در انتخاب گلهای سبد گل خواستگاری دقت کنید که حداقل از 3 نوع گل متفاوت در ترکیب گلها و دیزاین سبد استفاده شود. البته برای افرادی که سادگی را دوست دارند، استفاده از یک نوع گل با تزئین زیبا نیز می تواند گزینه ایده آلی باشد.

برای مطالعه مقاله معرفی گل تاج خروس می توانید از این لینک استفاده نمایید.

دست گل خواستگاری

دست گل خواستگاری

دو نوع سبد گل مناسب برای خواستگاری وجود دارد:

1. سبد گل طبیعی

2. سبد گل مصنوعی

انتخاب طبیعی یا مصنوعی بودن سبد گل بر اساس سلیقه و علایق افراد متفاوت است. و باید بر اساس خلقیات فرد و عروس خانم انتخاب شود.

سبد گل طبیعی:

سبد گل طبیعی یکی از ایده آل ترین انتخابها برای دختر مورد علاقه تان است. بعد از انتخاب نوع سبد گل تان از نظر طبیعی یا مصنوعی بودن به ترکیب های متفاوت گلها در سبد گل می پردازیم.

موم عسل

سبد گل طبیعی شامل گلهای رز و لیلیوم:

ترکیب گل رز و گل لیلیوم یکی از مناسب ترین انتخابهایی است که می تواند برای خواستگاری و ابراز عشق تهیه شود. گل رز یکی از محبوب ترین گل ها برای خانم ها می باشد. ترکیب این گل محبوب با گل زیبا و خوشرنگ و بوی لیلیوم جذابیت و زیبایی سبد گل تان را دو چندان می کند.

سبد گل طبیعی با گل داوودی:

گل داوودی نشانه حقیقت و فروتنی است و انتخاب سبدی پر ازگل های داوودی انتخابی جسورانه برای ابراز علاقه و محبت می تواند باشد.

برای مطالعه مقاله معرفی گل میمون می توانید از این لینک استفاده نمایید.

سبد گل عروسی و خواستگاری

سبد گل عروسی و خواستگاری

سبد گل طبیعی با ترکیبی از گل های ارکیده، لیلیوم و آنتریوم:

گل های ارکیده نمادی از شکوه و سلطنت هستند. ترکیب گلهای ارکیده، لیلیوم و آنتریوم در سبد گل خواستگاری شکوه و زیبایی منحصر به فردی دارد.

سبد گل رز طبیعی:

سبد گل رز قرمز، برای خواستگاری از دختر مورد علاقه خود در صورتی که با خانواده وی آشنایی کامل دارید، گزینه بسیار عالی می باشد. می توانید به جای سبد گل، باکس گل را برای مراسم خواستگاری انتخاب نمایید. سبد گل یا باکس گل با ترکیب گل های رز صورتی و سفید هم زیبایی خاصی دارد. امروزه سبد های گل رز با رنگهای متفاوت نیز بسیار ترند شده اند.

نهال انگور شانی

سبد گل طبیعی با ترکیبی از گل های ژربرا، رز، لیلیوم و شیپوری:

سبد گل طبیعی با ترکیبی از گل های ژربرای نارنجی، لیلیوم زرد و رز قرمز می تواند از گزینه های انتخابی شما برای مراسم خواستگاری باشد. می توان در این سبد گل از گلهای آنتریوم وگل های شیپوری نیز جهت افزایش جلوه و شکوه آن استفاده کرد.

 سبد گل طبیعی کوکب و رز:

ترکیب گل های کوکب در رنگ های متفاوت و گل های رز زیبا می تواند از مناسب ترین انتخاب ها برای خواستگاری باشد.

سبد گل مصنوعی:

سبد گل مصنوعی هر چند زیبایی خاص خود را دارد، اما مسلما جذابت سبد گل طبیعی را نخواهد داشت. ماندگاری این سبد های گل یکی از بهترین ویژگیهای آن به شمار می آید. سبد گل مصنوعی برای آن دسته از افردی که قصد دارند تا سبد گل خواستگاری خود را نگهدارند، گزینه مناسبی است.

برای مطالعه مقاله معرفی گل شقایق می توانید از این لینک استفاده نمایید.

سبد خواستگاری

سبد خواستگاری

سایزهای مختلف سبد گل:

سبد های دیزاین گل در سه سایزکوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود است. سبد های کوچک برای جشن های خودمانی مثل جشن تولد، جشن سالگرد، روز زن یا مرد و … مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا سبد گل هایی که برای مراسم خواستگاری استفاده می شود، در سایزهای متوسط تا بزرگ هستند. سبد گل های کوچک کمتر برای این مراسمات استفاده می شوند. می توانید در جلسات اول خواستگاری از سبد گل کوچکتر استفاده کنید و در شب بله برون سبد گل بزرگتر و باشکوهتر و خاص تری را انتخاب کنید.

خرید بذر بلوبری

انواع سبد گل بر اساس شکل ظاهری:

انواع سبد ها در شکل ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارد که بعضا دارای تاج، یا شکل های متفاوت تر از سبد های ساده و روتین هستند. سبد ها در انواع جنس های چوبی، فلزی و کائوچویی وجود دارند. پر کاربرد ترین و مناسب ترین سبد ها بخصوص برای مراسم خواستگاری، نوع چوبی یا کائوچویی هستند. سبد های گل رنگهای مختلفی نیز دارند که بر اساس سلیقه شخصی و هماهنگی با گلهای مورد نظر انتخاب می شود. امید است مطالب این مقاله بتواند در انتخاب هدیه بهترین روز زندگیتان یاری بخش تان بوده باشد.

برای خرید بذر می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *