ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت گوجه فرنگی پا کوتاه (زیرنویس فارسی)

کاشت گوجه فرنگی پاکوتاه

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت گوجه‌فرنگی پاکوتاه را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت گوجه‌فرنگی پاکوتاه را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

گوجه‌فرنگی پاکوتاه نوعی گوجه‌فرنگی است. گیاهان پاکوتاه را می‌توانید در هر مکانی پرورش دهید چرا که آن‌ها بسیار کوچک هستند و به راحتی در اتاق رشد می‌کنند. برای کشت گوجه‌فرنگی پاکوتاه مکانی از خانه یا اتاق خود را که نور زیادی از آفتاب دریافت می‌کند را برای کشت انتخاب کنید. این گیاه محصول خوبی را تولید می‌کند. بسیاری از مردم با کاشت گوجه‌فرنگی پاکوتاه از محصولات آن استفاده می‌کنند. هیچ‌چیز لذت‌بخش تر از تهیه محصولات کشاورزی تر و تازه نیست.

بذرهای این گیاه را می‌توانید به راحتی از وب سایت پوپونیک تهیه کنید. برای کشت نیاز به فضای زیادی ندارند، ارتفاع بلندی نیز ندارند به همین منظور می‌توانید به راحتی آنها را در هر ظرف و مکانی پرورش دهید. استفاده از گالن های 3/4 مناسب کشت می‌باشد چرا که گیاه در این ظروف به راحتی رشد می‌کند و عملکرد بهتری را تجربه می‌کند. بسته به ظرف خود می‌توانید تعداد دانه‌های زیادی را بکارید. در کشت بذری در ظروف توجه داشته باشید که فضای کافی برای رشد محصول وجود داشته باشید.

اگر قصد این را دارید که گیاهان کوتاه را در خانه کشت کنید علاوه بر نور وجود پنجره‌ها نیز می‌تواند بر رشد گیاه تأثیر داشته باشد. این گیاه نور کم را نیز دریافت می‌کند. به صورت هیدوپونیک نیز می‌توانید این گیاهان را کشت کنید. برای رشد به مراقبت زیادی نیاز ندارد. محصولات این گیاه طعم دلچسبی دارند و از همه مهتر فضای کمتری را اشغال می‌کنند و در نتیجه محصول بیشتری را تولید می‌کنند، محصول زمانی حاصل می‌شود که گیاه رشد کند. ارقام مختلفی دارد که همه آنها در تهیه غذا استفاده می‌شود. در طول زمستان نیز رشد می‌کند. خواص درمانی نیز دارد.

برای مطالعه مقاله ده نکته برای رشد گوجه فرنگی از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر گوجه فرنگی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *