ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت لوبیا گیتا (زیرنویس فارسی)

مراحل کاشت لوبیا گیتا

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت لوبیا گیتا را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت لوبیا گیتا را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

لوبیا گیتا از جمله گیاهانی است که به راحتی در سینی نشاء رشد می‌کند گیاهی مقوی و سالم می‌باشد به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. محیط مورد کشت لوبیا باید گرم باشد تا گیاه بتواند رشد کند، دمای بالای 20 درجه سانتی گراد مناسب می‌باشد. این گیاه در دمای زیر 20 درجه سانتی گراد جوانه نمی زند و از بین می رود.

قبل از کاشت بذر گیاه را در آب خیس کنید سپس سینی نشاء خود را با خاک سبک، غنی و حاصلخیز پر کنید، خاک باید از زهکشی مناسبی برخوردار باشد سپس در بستر خاک سوراخی را ایجاد کنید و بذر را در درون آن بکارید و روی آن را بپوشانید و آبیاری کنید.

محیط کشت باید مرطوب باشد بنابراین هر روز با آبپاش به گیاه خود آب دهید. گیاه را در جای نورگیر و مرطوب قرار دهید. برای مکمل غذایی این گیاه کمی کود غیرقابل حل در آب اضافه کنید تا گیاه بتواند رشد بهتری را تجربه کند. پس از گذشت سه تا پنج روز با توجه به شرایط ایجادشده و در دمای بالای 20 درجه سانتی گراد گیاه جوانه‌ می زند و سر از خاک بیرون می‌آورد. جوانه‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند، بنابراین به مواد مغذی زیادی نیاز دارند تا بتوانند به رشد خود ادامه دهند، پس از گذشت سه تا چهار هفته به جوانه کامل تبدیل می‌شود و می‌توانید آنها را به داربست وصل کنید تا گیاه رشد کند.

لوبیا گیتا رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه بارورشده و محصول می‌دهد، گلهای کوچکی دارد که این گلها به لوبیا گیتا تبدیل می‌شود. برگهای سبز رنگی گوشتی مانندی دارد که شیارهایی در درون آن وجود دارد. شاخه‌های این گیاه به صورت علفی و به رنگ سبز می‌باشد. در واقع نوعی لوبیا است که خواص بسیاری دارد.

برای مطالعه مقاله با انواع لوبیا آشنا شویم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید بذر لوبیا سبز بلند گیتا می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *