ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس غذا خوردن گیاهان حشره خوار

غذا خوردن گیاهان حشره خوار

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس غذا خوردن گیاهان حشره خواررا نمایش می دهد.
تایم لپس در فارسی ( تصویر برداری زمان گریز ) معنی شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپس غذا خوردن گیاهان حشره خوار را مشاهده خواهید نمود، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

گیاهان حشره خوار همانطوری که از نامشان پیداست نوعی گیاهان افسانه‌ای هستند. این گیاه غذای مورد نیاز خود را با خوردن حشرات تأمین می کند و گیاهی حشره‌خوار می‌باشد و این گیاه گونه‌های مختلفی دارد و گیاه زیبا و زینتی به شمار می رود.

گیاهان حشره خوار به این صورت عمل می کند، زمانی که حشره به گیاه نزدیک شد طی صورت یک واکنش سریع گیاه را به دام می‌اندازد و آن را از بین می‌برد. این گیاه زمانی که حشره بر روی گیاه می‌نشیند سریع عمل می‌کند و راه فرار را بر حشره می بندد و باعث از بین رفتن حشره می‌شود. این گیاه همچون یک قاتل حرفه‌ای به انتظار طعمه می‌نشیند و در زمان مناسب آن را از بین می‌برد و زمانی که این گیاه حشره را به زندان درون خود انداخت. پس از گذشت 5 تا 30 روز اندام های گیاه باز می‌شود درحالی‌که شما فقط جسد گیاه را مشاهده خواهید نمود.

توجه داشته باشید که پس از هر طعمه و به دام انداختن برگ‌های این گیاه تغییر رنگ می‌دهند، پس از دو تا سه بار برگ‌های این گیاه تغییر رنگ می‌دهند و باید از بین بروند تا برگ‌های جدید رشد کنند به همین ترتیب کار از بین بردن حشرات توسط گیاهان حشره خوار ادامه پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که این گیاه پس از به دام انداختن حشره به احتمال زیاد غده‌های اسیدی مایعی را در درون ترشح می‌کند که این مایع اسیدی به همراه باکتری‌ها سبب از بین رفتن حشره در درون گیاه می‌شود.

برای مطالعه مقاله انواع گیاهان حشره خوار از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر گیاه حشره خوار می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *