ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزرعه کاکتوس

مزرعه کاکتوس

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد و مزرعه میوه کاکتوس را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه میوه کاکتوس را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کاکتوس از جمله گیاهان زیبا و زینتی است که طرفداران زیادی دارد. گیاهی تیغ‌دار می‌باشد و کاکتوس آب را برای مواقع خشک‌سالی ذخیره می‌کند. گیاهی از تیره کاکتوسیان و میخک سانان می‌باشد. جالب است بدانید که کاکتوس‌ها میوه هم می‌دهند؛ میوه این گیاه بیضی مانند، تخم‌مرغی شکل و کشیده می‌باشد و میوه این گیاه نیز خاردار باشد. وجود تیغ در شاخ و برگ کاکتوس دو نقش مهم را ایفا می‌کند، یکی اینکه مانع از دست رفتن آب از طریق تعرق می‌شود و دیگر اینکه گیاه کاکتوس را از گزند جانوران و حشرات در امان نگه می‌دارد و روش کاشت از طریق بذر و قلمه می‌باشد.

برداشت میوه این گیاه به این صورت است که ابتدا برای اینکه تیغ به دستان نروند نکات ایمنی را رعایت کنید و دستکش دست خود کنید سپس با یک دست خود میوه کاکتوس را بگیرید و با دست دیگر با چاقو میوه را از شاخه جدا کنید. توجه داشته باشید می‌توانید بدون استفاده از چاقو نیز میوه کاکتوس را بچینید به این صورت که میوه کاکتوس را بگیرید و بکشید تا از گیاه جدا شود. میوه این گیاه به آسانی از گیاه کاکتوس جدا می‌شود. پس از چیدن میوه آن را در درون سبد بگذارید و به همین ترتیب کار برداشت را ادامه دهید. در این فیلم آموزشی شما مزرعه مدرن کاکتوس را مشاهده می‌کنید در این مزرعه شما می‌توانید میوه کاکتوس را بر روی گیاه مشاهده کنید چه چگونه رشد می‌کند.

این گیاه گل های زیبایی هم دارد که این گل ها به هنگام شکفتن و شکوفه دادن منظره زیبایی را پدید می‌آورند. گل های کاکتوس در نهایت به میوه تبدیل می‌شود و رشد کاکتوس نیاز به یکسری مراقبت دارد. پس از برداشت کاکتوس آنها را به کارخانه منتقل می‌کنند و در آنجا میوه کاکتوس را مورد بسته بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

برای خرید انواع بذر کاکتوس و ساکولنت می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *