ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزرعه کارلا (بیتر ملون)

مزرعه کارلا

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه بیتر ملون(کارلا) را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه بیتر ملون را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

بیتر ملون با نام کارلا نیز شناخته می‌شود، نام میوه‌ای خوراکی است. میوه این گیاه شاخدار، بزرگ، باریک، دراز می‌باشد که دمبرگ کوتاهی نیز دارد. میوه این گیاه به رنگ سبز می‌باشد. کارلا در میان شاخ و برگ گیاه ظاهر می‌شود. برگهای سبز رنگی دارد که شیارهای ظریفی دارد.

در مزرعه کارلا در سراسر مزرعه محافظ وصل می‌کنند و آنها را با سیم به یکدیگر متصل می‌کنند و با استفاده از سیم روی درخت را می‌پوشانند زمانی که درخت رشد کرد شاخه‌های این گیاه را با استفاده از نخ به سیم وصل می‌کنند تا شاخه‌های این گیاه بر روی محافظ به صورت رونده رشد کنند و درخت دیگر بالا نرود تا برداشت محصول آن آسان شود. به هنگام برداشت میوه این گیاه را با دست خود بگیرد و بکشید تا از شاخه جدا شد سپس آن را در درون سبد یا جعبه بگذارید و به همین منوال به برداشت کارلا ادامه دهید. این گیاه گلهای زرد رنگی دارد. زمانی که میوه این گیاه کوچک است آن را در درون پلاستیک روشن بگذارید تا میوه آسیبی نبیند.

کارلا از طریق بذر تکثیر می‌شود برای این منظور بذر این گیاه را در سینی نشاء بکارید و سپس به زمین اصلی منتقل کنید. زمانی که گیاه رشد کرد گودالی در بستر زمین مورد کشت ایجاد کنید و گیاهچه را بکارید سپس روی گیاهچه و اطراف آن را با خاک پر کنید سپس با استفاده از پلاستیک روشن روی گیاه را بپوشانید. توجه داشته باشید پلاستیک باید طوری باشد که جای کافی برای رشد گیاه وجود داشته باشد. به همین منوال به کاشت گیاهچه های خود در مزرعه ادامه دهید. این گیاه رشد سریعی دارد. زمانی که گیاه رشد کرد و به حد معینی از رشد رسید می‌توانید نایلون را بردارید. پس از آن گیاه به رشد خود ادامه می‌دهد زمانی که گیاه رشد کرد، طوری که ارتفاع آن به ارتفاع محافظ رسید آنها را به سیم محافظ وصل کنید تا شاخه‌های گیاه به صورت رونده بر روی درخت رشد کنند.

برای خرید انواع بذر کارلا (بیتر ملون) می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *