ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزرعه پشن فروت

مزرعه پشن فروت

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه پشن فروت را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه پشن فروت را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

پشن فروت از جمله درختان زیبا و بالارونده می‌باشد که به سرعت رشد می‌کند. میوه‌ای گرد و کروی مانند کشیده دارد و از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری ابتدا بذر این گیاه را در گلدان بکارید تا رشد کند. زمانی که گیاه رشد کرد آن را به زمین اصلی منتقل کنید، برای این منظور ابتدا خاک مورد کشت را آماده کنید و در دور تا دور آن محافظ و داربست وصل کنید و قسمت‌های بالایی محافظ را با استفاده از سیم به یکدیگر وصل کنید. سپس گودالی ایجاد کنید و نهال پشن فروت را در درون آن بکارید.

پس از کاشت نهال روی گیاه را با پلاستیک روشن بپوشانید پلاستیک باید طوری باشد که جای کافی برای رشد گیاه داشته باشید. به همین ترتیب به کاشت نهال خود در مزرعه ادامه دهید و این گیاه رشد سریعی دارد. زمانی که گیاه رشد کرد و به حد معینی از رشد رسید می‌توانید نایلون را بردارید. زمانی که گیاه رشد کرد و ارتفاع آن به ارتفاع محافظ رسید آنها را به سیم محافظ وصل کنید تا شاخه‌های گیاه به صورت رونده بر روی درخت رشد کنند.

این گیاه برگ‌های سبز رنگی دارد گل های زیبا و به نسب بزرگی دارد که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را پدید می‌آورد؛ پشن فروت به عنوان یک گیاه زینتی نیز شناخته می‌شود. گل های این گیاه در نهایت به میوه پشن فروت تبدیل می‌شود. توجه داشته باشید که پشن فروت گونه‌های مختلفی دارد. در زیر محافظ می توانید تور وصل کنید تا اگر میوه درخت افتاد به زمین نیفتد به هنگام برداشت میوه گیاه را بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود. همچنین می توانید لرزشی به گیاه وارد کنید تا میوه از شاخه جدا شود و در درون تور بیفتد. پس از برداشت آنها را مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند تا به دست مصرف‌کننده برسد. میوه این گیاه بسیار خوشمزه است و خواص بسیاری دارد.

برای مطالعه مقاله نگاهی کوتاه بر درخت پشن فروت می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر پشن فروت ارغوانی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *