ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزرعه ترب

مزرعه ترب

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه پیشرفته انواع ترب را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه پیشرفته انواع ترب را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

ترب گیاهی علفی است که دارای غده زیرزمینی خوراکی می‌باشد. برگ های این گیاه به رنگ سبز می‌باشد که از غده زیرزمینی گیاه منشعب می‌شود. ترب گونه‌های مختلفی دارد به همین ترتیب میوه این گیاه گرد، کروی، باریک، کشیده و بیضی مانند می‌باشد که در بیشتر مناطق کشت می‌شود و همچنین گیاهی یکساله است.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت انواع ترب به صورت کاملاً مکانیزه آشنا می‌شوید.

در برداشت مکانیزه ترب ماشین برداشت ترب را به همراه غده زیرزمینی آن از خاک بیرون می‌کشد و در درون ماشین برداشت طی فعل و انفعالاتی خاک و برگ آن را جدا می‌کند و سپس ترب جدا شده را به درون محفظه ای می‌ریزد،در این ماشین برداشت تعدادی کارگر وجود دارد که ترب های جدا شده را به درون محفظه می‌ریزند. به همین ترتیب کار برداشت ترب ادامه پیدا می‌کند و توجه داشته باشید که ماشین برداشت به صورت ردیفی ترب ها را برداشت می‌کند. این ماشین برداشت برگ های را پس از جداسازی به بیرون می‌ریزد و در برداشت مکانیزه شما می‌توانید خیلی راحت و در مدت کوتاهی مزرعه ترب خود را برداشت کنید بدون آنکه کوچک‌ترین آسیبی به محصول شما وارد شود.

برخی ترب ها را با برگ آن برداشت می‌کنند و پس از برداشت آنها را به کارخانه منتقل می‌کنند. در کارخانه ترب ها را مورد شستشو قرار می‌دهند تا تمیز شوند پس از شستشو ترب را مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد. ترب از جمله گیاهانی است که خواص بسیاری دارد. این گیاه برگ های سبز رنگ دندانه‌داری دارد و همچنین از ترب استفاده‌های مختلفی می‌شود.

برای مطالعه مقاله انواع تربچه می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر ترب و تربچه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *