ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزارع چای سبز

مزارع چای سبز

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که مزارع چای سبز و نحوه بسته بندی آن را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزارع چای سبز و همچنین نحوه بسته بندی آن را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

چای سبز نوعی گیاه علفی است که از آن چای تهیه می‌کنند. رنگ این نوع چای سبز می‌باشد و این گیاه برگ های باریک و درازی به رنگ سبز دارد که شیارهای ظریفی دارد. این گیاه گل های کوچکی به رنگ سفید دارد که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را پدید می‌آورد.

در مزارع پیشرفته چای سبز روی گیاه چای سبز را می‌پوشانند تا در مناطقی که نور خورشید زیاد و مستقیم است گیاه در امان باشد و بتواند رشد کند. پس از آنکه چای سبز رشد کرد نوبت برداشت آن می‌باشد. برداشت این گیاه به این صورت است که شما می‌بایست برگ های این گیاه را از شاخه جدا کنید سپس برگهای جدا شده را در درون سبد یا محفظه‌ای دیگر بریزید. برگهای این گیاه عطر خاصی دارند طوری که به هنگام برداشت فضا را عطرآگین می‌کنند.

در برداشت مدرن چای سبز ماشین برداشت طی مراحلی برگهای چای سبز را از گیاه جدا می‌کند و درون محفظه‌ای در ماشین برداشت می‌ریزد سپس آنها را درون گونی یا هر چیزی دیگری می‌ریزد. در این روش شما در کمترین زمان می‌توانید بخش زیادی از مزرعه چای خود را برداشت کنید. پس از برداشت برگهای چای سبز آنها را به کارخانه منتقل می‌کنند. در کارخانه ابتدا برگها را مورد شستشو قرار می‌دهند تا خوب تمیز شود سپس آنها را مورد فرآوری قرار می‌دهند و پس از گذشتن از چندین مرحله آنها را مورد آسیاب قرار می‌دهند و در نهایت آنها را بسته بندی می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد.

چای سبز خواص بسیاری دارد و استفاده از آن برای قلب و سلامتی مفید می‌باشد. چای در واقع رفع خستگی می‌کند و رنگ این نوع چای همانطور که از نامش پیداست به رنگ سبز می‌باشد. طریقه مصرف چای سبز نیز به این صورت است که آب را بجوشانید و سپس به آن مقداری چای اضافه کنید و بگذارید دم بکشد سپس آن را نوش جان کنید.

برای مطالعه مقاله معرفی گیاه چای می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر گیاهان دارویی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *