ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از بسته بندی مرکبات

بسته بندی مرکبات

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که گام به گام بسته بندی مرکبات در ژاپن را نشان می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه بسته بندی مرکبات در ژاپن را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

مرکبات یکی از مهم‌ترین میوه‌های مصرفی می‌باشند و در بیشتر مناطق جهان کشت می‌شود. خاستگاه اصلی مرکبات کشورهای ایران، چین، ژاپن، هند، کشورهای جنوب شرقی آسیا می‌باشد. از مهم‌ترین مرکبات که از بازار مصرف خوبی برخوردارند و شناخته‌شده هستند می‌توان به نارنگی، پرتقال، لیموشیرین و ترش، گریپ فروت، سیب، بالنگ و …. اشاره کرد.

پس از برداشت مرکبات آنها را باید مورد بسته‌بندی قرارداد تا به دست مصرف‌کننده برسد. بسته بندی مرکبات نیز بسیار حائز اهمیت است. ابتدا قبل از هر چیزی مرکبات برداشت‌شده را در درون محفظه‌ای پر از آب می‌ریزند تا خوب شسته و تمیز شود. شستشو مرکبات به صورت کاملاً مکانیزه انجام  می‌شود پس از شستشو در بخش دیگری پس از طی مراحلی دوباره مورد شستشو قرار می‌گیرد. پس از شستشو در کارخانه پس از طی فعل و انفعالانی نوبت بسته‌بندی مرکبات فرامی‌رسد در این هنگام مرکبات آماده‌شده را به صورت دسته دسته در کارتن به صورت ردیفی و خیلی شیک قرار میدهند و زمانی که کارتن یا جعبه پر شد آن را بسته بندی می کنند و پس از بسته بندی به کارتن‌ها برچسب می‌زنند. پس از آن مرکبات به بازار مصرف عرضه می‌شوند. بسته‌بندی مرکبات امر مهمی است که باید به آن توجه کرد.

در این فیلم آموزشی کارخانه بستی بندی مرکبات در کشور ژاپن را از ابتدا تا انتها نشان می‌دهد. در این فیلم آموزشی شما می‌توانید بسته‌بندی مرکبات مختلف را مشاهده کنید. مرکبات از جمله ضروریات زندگی بشر می‌باشد که تراز تجاری بالایی دارد. مرکبات یکی از اقلام صادراتی محسوب می شود که ارز آوری خوبی دارد.

کشور ایران مقاوم هفتم را در میان کشورهای که اقدام به تولید مرکبات می‌کنند داراست؛ در ایران استان‌های شمالی سهم عمده‌ای در تولید مرکبات دارند. مرکبات دارای خواص بیشماری هستند. علاوه بر میوه از شاخه و برگ‌های آن نیز استفاده می‌شود. مرکبات یکی از فراورده‌های مهم کشاورزی محسوب می‌شود.

برای مطالعه مقاله اهمیت سمپاشی برای رشد درختان مرکبات می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر میوه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *