خوشمزه ها

طرز تهیه جوجه جنگلی بوهمین

جوجه جنگلی بوهمین

ادویه جنگلی بوهمین یک ادویه مالشی بدون نمک به سبک اروپایی است که برای مرغ، بوقلمون یا مرغ کورنیش مناسب است. رایحه ای که در آشپزخانه نفوذ می کند در کنار عطر و طعم آن از هر لحاظ ارزش دارد. این ترکیب پر از طعم های بزرگ مانند رزماری، آویشن، اسطوخودوس و مریم گلی است که طعم خاکی، کاج و گل را در تمام وعده های غذایی شما به ارمغان می آورد.

چاشنی جنگل های بوهمیایی ما طعم دلپذیری از گیاهان را به سیب زمینی له شده اضافه می کند و آنها را در تمام طول سال به عنوان یک غذای مناسب تبدیل می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل تهیه یه جوجه خوشمزه با عطو و طعمی دلنشین آشنا کنیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ جنگلی:

  • جوجه: 4 مرغ کوچک
  • کره بدون نمک و نرم شده: 1/2 فنجان
  • شربت افرا: 2/3 فنجان
  • شکر قهوه ای: 1/4 فنجان
  • نمک دریایی: 2 قاشق غذاخوری
  • ادویه جنگلی بوهمین: 3 قاشق غذاخوری
  • شری خشک: 1/2 فنجان
  • آب مرغ: 1 فنجان
  • نشاسته ذرت: 2 قاشق غذاخوری
مرغ طعمدار شده

مرغ طعمدار شده

روش تهیه جوجه جنگلی بوهمین:

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک توری سیم را روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید.

جوجه ها را خشک کنید و روی توری سیمی قرار دهید. کره، 1/3 فنجان شربت افرا و 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای را با نمک و ادویه جنگل بوهمین در یک کاسه مخلوط کنید. جوجه را با مخلوط کره مالش دهید، مطمئن شوید که در تمام حفره ها و زیر پوست قرار دارد. مقدار کره استفاده نشده را برای بعد ذخیره کنید. مرغ ها را با کمی نمک و فلفل قرمز مزه دار تر کنید.

ادویه جنگل بوهمین

سپس جوجه ها را به مدت 30 دقیقه در فر قرار دهید، پس از این مدت جوجه ها را دزاورده و با کره ای که در سینی فر جمع شده است دوباره مزه دار کنید اگر دماسنج مخصوص آشپزی دارید در ران جوجه ها فرو کنید باید دمایی در حدود 165 درجه فارنهایت (74 درجه سانتیگراد) داشته باشد. برای نیم ساعت دیگر آن ها را به فر برگردانید.

مرغ خوشمزه

مرغ خوشمزه

مرغ ها را به یک تخته برش یا سینی سرو منتقل کنید تا استراحت کند کره باقی مانده را روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید. در همین حال، نشاسته ذرت را با 2 قاشق غذاخوری آب مرغ در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا دوغاب ایجاد شود. دوغاب و مایع باقیمانده را به همراه 1/3 فنجان شربت باقیمانده و 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای به قابلمه اضافه کنید. بپزید، به طور مداوم هم بزنید، تا زمانی که مخلوط غلیظ شود، حدود 5 دقیقه.

مرغ ها را با سس گوجه فرنگی شیرین و تند سرو کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید، فروشگاه اینترنتی پوپونیک شما را به خواندن مقاله های زیر دعوت می نماید.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *