ویدئو – کشاورزی

فیلم مراحل کاشت پانزده گیاه برای آشپزخانه خانگی

گیاه برای آشپزخانه خانگی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که آموزش کاشت 15 گیاه آشپزخانه را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت 15 گیاه آشپزخانه را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

برای کاشت آناناس میوه آناناس را تهیه کنید سپس قسمت بالایی و علفی گیاه که برگ مانند می‌باشد را از میوه گیاه جدا کنید، برای این منظور شاخه علفی را بگیرد و بچرخانید تا از میوه جدا شود، سپس شاخه علفی جداشده را در درون ظرفی پر از آب قرار دهید تا آناناس بتواند از این طریق رشد کند، پس از مدتی که گیاه ریشه دار شد آن را از آب خارج کنید و در درون گلدان بکارید و آبیاری کنید. پس از مدتی گیاه جوانه می زند و شروع به رشد می‌کند.

کاشت انواع کلم نیز می‌تواند آسان باشد برای این منظور قسمتی از برگ گیاه را جدا کنید و در آب بکارید سپس زمانی که ریشه دارد شد آن را در گلدان بکارید.

می‌توانید دانه های گندم را نیز کشت کنید برای این منظور داخل یک تخم‌مرغ را خالی کنید و داخل آن را با خاک سبک و نرم پر کنید و بذرهای را در درون آن بگذارید و گیاه را آبیاری کنید پس از مدتی گیاه رشد می‌کند و منظره زیبای از گیاه و تخم‌مرغ را پدید می‌آورد.

اگر گل شما پژمرده است شما می توانید پوسته تخم‌مرغ و موز را در آبمیوه گیری بریزید و هم بزنید و از آن برای گیاه خود کود تهیه کنید، کود تهیه‌شده را پای گلدان بریزید تا گیاه بتواند رشد کند.

با استفاده از لباس خود می‌توانید آویز گلدان تهیه کنید، با طی مراحلی می توانید این کار را انجام دهید که این فیلم آموزشی بالا می توانید مشاهده کنید. اگر قصد پرورش گل دو رنگ را دارید ابتدا ساقه گل را از وسط نصف کنید سپس دو گلدان پر از آب را تهیه کنید و هر شاخه نصف شده گیاه را در داخل یک گلدان بگذارید و به هر گلدان یک محلول رنگ اضافه کنید تا گل از محلول رنگ تغذیه کند و بتواند بر روی یک شاخه گلهای دو رنگی را تولید کند.

می‌توانید از گلدان‌ها اثر هنری نیز تهیه کنید برای این منظور سه گلدان در اندازه متفاوت تهیه کنید، گلدان اول و بزرگ‌تر را به صورت برعکس در زمین قرار دهید، سپس گلدان دوم را به همین ترتیب بر روی گلدان اول و گلدان سوم را بر روی گلدان دوم قرار دهید حال یک ظرف بر روی گلدان بگذارید و در درون آن لیوان بگذارید و در درون لیوان نیز شمع بگذارید حال روی لیوان را بگذارید و محیط را رنگ‌آمیزی کنید.

یک پوشک کودک و نوزاد تهیه کنید و آن را مرطوب کنید سپس قسمت نخی و پنبه‌ای داخل آن را بردارید و با خاک مخلوط‌کنید و گیاه را در درون آن بکارید.
یک شلوار جین تهیه کنید و پاهای آن را با پنبه نرم پر کنید و در قسمت بالایی و لگن شلوار گلدان قرار دهید حال می توانید به پاهای گلدان حالت دهید و به آن کفش بپوشانید و منظره زیبایی را پدید بیاورید.

یک لیوان گلدان شیشه ای تهیه کنید و آن را با پودر یا خمیر پر کنید سپس دست خود را مشت کنید و در درون پودر فشار دهید تا جای مشت شما باقی بماند سپس با پودر سفید رنگی سوراخ به وجود آمده را پر کنید سپس پودر را از لیوان خارج کنید و قسمت خمیر گیاه را جدا کنید قسمت مشت مانند شما همچون یک اصر هنری آماده شده است در درون آن می توانید گیاه مورد نظر را پرورش دهید با استفاده از لوستر لامپ نیز می‌توانید اشکال زیبایی را پدید بیاورید و گلدان خود را در درون آن بگذارید.

برای مطالعه مقاله گلخانه خانگی از این لینک استفاده نمایید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *