ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از فرآوری گوجه فرنگی

فرآوری گوجه فرنگی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تکنولوژی فرآوری گوجه فرنگی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه فرآوری گوجه فرنگی را در مراحل مختلف پس از برداشت مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

گوجه‌فرنگی از جمله گیاهان علفی و یکساله است که به صورت بوته‌ای رشد می‌کند که گونه‌های مختلفی دارد. میوه گوجه‌فرنگی گرد، کروی و تخم‌مرغی شکل می‌باشد. امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود، در این ویدئو شما با تکنولوژی فرآوری گوجه‌فرنگی به صورت کاملاً مکانیزه آشنا می‌شوید.

به هنگام برداشت گوجه‌فرنگی ماشین برداشت گوجه‌فرنگی را به همراه شاخه علفی آن جدا می‌کند و طی فعل و انفعالاتی در ماشین برداشت گوجه از شاخه علفی آن جدا می‌شود و در نهایت به ماشین بار منتقل می‌شود زمانی که کار برداشت تمام شد گوجه‌ها را به کارخانه منتقل می‌کنند، در ابتدای ورود به کارخانه گوجه‌فرنگی‌های برداشت شده را به صورت مکانیزه مورد شستشو قرار می‌دهند تا تمیز شوند. سپس آنها را خرد می‌کند پس از خورد شدن پس از طی مراحلی در دستگاه دیگری گوجه‌فرنگی‌های خرد نشده و خراب و قسمت علفی گوجه را به صورت مکانیزه توسط دستگاه جدا می‌کنند، پس از آن آنها را دوباره خرد و ریز می‌کنند و در نهایت آنها را آسیاب می‌کنند و طی فعل و انفعالاتی و در نتیجه طبخ دادن از آن رب تهیه می‌کنند و پس از تهیه رب آنها را مورد در بسته‌بندی‌های مختلف مورد بسته‌بندی قرار می‌دهند و به بازار مصرف عرضه می‌کنند تا به دست مصرف‌کننده برسد.

رب از چاشنی های مورد علاقه می‌باشد که از آن برای طعم دادن و رنگ دادن به غذاها استفاده می‌شود. تمامی این مراحل از کاشت تا برداشت به صورت مکانیزه و به صورت پیشرفته می‌باشد. همانطور که در این فیلم آموزشی مشاهده می‌کنید تمامی مراحل فرآوری گوجه‌فرنگی بدون دخالت عامل انسانی و به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

برای مطالعه مقاله رب گوجه فرنگی چیست از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کاکتوس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *