ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت میکروگرین آمارانت (تاج خروس)

مراحل کاشت میکروگرین آمارانت

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت میکروگرین آمارانت را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت میکرو گرین آمارانت را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

میکرو گرین از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری به اولین چیزی که نیاز دارید خاک مناسب برای کشت می‌باشد. خاک مورد کشت را با مواد ارگانیک و کمی آب مخلوط‌ کنید، پس از تهیه خاک شما به بذر و یک بطری آب برای کشت نیاز دارید.

ابتدا خاک مورد کشت را در درون گلدان بریزید و آن را پر کنید با اسپری سطح خاک را خوب آبیاری کنید، سپس یک دستمال کاغذی که در آن مواد شیمیایی بکار نرفته است را پیدا کنید و بر روی بستر خاک بگذارید طوری که تمام  سطح خاک را پوشش دهد، در این مرحله دوباره روی دستمال کاغذی را با آب اسپری کنید و بذرهای میکروگرین آمارانت را با استفاده از یک قاشق بر روی دستمال بریزید و سپس با دست خود آن را پخش‌کنید طوری که تمام قسمت‌های دستمال را بگیرید پس از آن دوباره گیاه را به وسیله اسپری آبیاری کنید پس از انجام این مراحل روی گیاه را بپوشانید چرا که لازم است روی گیاه به مدت چند روز پوشیده شود و پس از چند روز روی آن را بردارید. بذرهای این گیاه کوچک و ریز هستند.

پس از گذشت چند روز نشانه های جوانه زنی بر روی گیاه ظاهر می‌شود و گیاه شروع به رشد می‌کند. توجه داشته باشید که سطح مورد کشت گیاه باید همیشه خیس و مرطوب باقی بماند چرا که اگر سطح مورد کشت خشک شود گیاه از بین می رود، برای این منظور بهتر است روزانه دوبار به گیاه آب دهید. پس از مدتی گیاه رشد می‌کند و منظره زیبایی ر پدید می‌آورد. این گیاه نور آفتاب را دوست دارد، روزی چند ساعت نور آفتاب برای این گیاه کافی است. زمانی که گیاه جوانه زد و رشد کرد آن را به پشت پنجره منتقل کنید. میکرو گرین رشد سریعی دارد طوری که به سرعت رشد و قابل‌ استفاده‌ می‌شود. بوی خوبی دارد و طعم شیرینی نیز دارد.

برای خرید انواع بذر میکرو گرین ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *