ویدئو - آموزش کاشت

فیلم آموزش کاشت دست انبو (زیرنویس فارسی)

کاشت دست انبو

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت دست انبوه را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت دست انبوه را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

دست انبوه از جمله گیاهان علفی است که به صورت بوته ای رونده رشد می‌کند. گیاهی یکساله است که میوه‌ای گرد و کروی مانند دارد و میوه دست انبوه بیشترین شباهت را به طالبی دارد. طعم بسیار شیرینی دارد و میوه‌ای آن بسیار آبدار می‌باشند و در بیشتر مناطق کشور نیز کشت می‌شود. گونه‌های مختلفی دارد که امروز قصد داریم نحوه کاشت دست انبوه (طالبی ببری) را به شما نشان دهیم.

دست انبوه از طریق بذر به راحتی تکثیر می‌شود. ابتدا محل مورد کشت را در سینی نشاء آماده کنید سپس بذر دست انبوه را در عمق مناسبی از خاک بکارید و گیاه را آبیاری کنید؛ پس از گذشت مدتی گیاه رشد می‌کند زمانی که گیاه چند برگی شد و پس از گذشت سه هفته و زمانی که گیاه به حد معینی از رشد رسید آنها را در زمین و در خاک در عمق مناسب بکارید. برای پرورش دادن این گیاه داربست عمودی بسازید.

با گرم شدن هوا دست انبوه رشد بهتری را تجربه می‌کند زمانی که گیاه رشد کرد آنها را با استفاده از محافظ به داربست وصل کنید تا این گیاهان به صورت بالارونده رشد کنند؛ زمانی که گیاه رشد نمود گل‌های این گیاه که به رنگ زرد می‌باشند بر روی شاخه‌های علفی گیاه ظاهر می‌شوند و منظره زیبایی را پدید می‌آورند. این گیاه رشد سریعی دارد و با گرم‌تر شدن هوا رشد آن نیز بیشتر می‌شود طوری که فضای مورد کشت را می پوشاند.

گل های این گیاه در نهایت به میوه تبدیل می‌شوند. پس از گذشت چند ماه میوه این گیاه می‌رسد و قابل برداشت می‌شود عطر و طعم دلچسبی دارد. در واقع می‌توان گفت نوعی طالبی کوچک می‌باشد. پوست نازکی دارد که به راحتی کنده می‌شود.

برای خرید بذر دست انبو می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر صیفی جات می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *