ویدئو – کشاورزی

فیلم مراحل رشد طالبی در زیر پلاستیک

مراحل رشد طالبی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که گام به گام رشد طالبی در زیر پلاستیک در ژاپن را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی رشد طالبی در زیر پلاستیک در ژاپن را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

طالبی از گیاهان علفی است که به صورت بوته ای رونده رشد می کند. پوست نازکی دارد و پوست این گیاه به صورت راه راه و به رنگ زرد مایل به نارنجی و سفید شیری می باشد. طالبی گیاهی یکساله است که از طریق بذر تکثیر می شود. در کشت بذری ابتدا بستر مورد کشت را آماده کنید، رشد طالبی در زیر پلاستکی در ژاپن به این صورت است بستر مورد کشت طالبی را همچون گلخانه با پلاستیک بپوشانید ساخت این بستر همچون ساخت گلخانه می باشد پس از انجام این مراحل اقدام به کاشت بذر کنید.

در کشت بذری برای رشد بهتر روی خاک بستر مورد کشت را با پلاستیک و نایلون بپوشانید و به هنگام کاشت بذر سوراخی را در پلاستیک و خاک ایجاد کنید و بذر را در عمق مناسبی بکارید. یک تا دو هفته پس از کاشت بذر گیاه جوانه میزند و شروع به رشد می کند. این گیاه رشد سریعی دارد و گلهای زرد رنگ بزرگی دارد که این گلها در نهایت به میوه طالبی تبدیل می شود. برگهای پنجه ای مانند سبز رنگ، دندانه داری دارد.

میوه این گیاه در ابتدای رشد به رنگ سبز می باشد که به هنگام رسیدن تغیر رنگ می دهد و به رنگ زرد و نارنجی تبدیل می شود. میوه ای آبدار می باشد که طعم شیرینی دارد. زمانی که گیاه رسید موعد برداشت آن می باشد برداشت این گیاه به این صورت است که میوه طالبی را با دست بگیرد و بکشید تا از شاخه جدا شود همچنین می توانید با استفاده از چاقو آن را شاخه جدا کنید به راحتی از شاخه جدا می شود. پس از برداشت آن را در درون جعبه یا سبد بگذارید. پس از برداشت آن را به کارخانه می برند و در آنجا مورد شستشو و بسته بندی قرار میدهند و به بازار مصرف عرضه می کنند تا به دست مصرف کننده برسد.

برای مطالعه مقاله دتاکس واتر آب طالبی و کرفس می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کاکتوس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *