ویدئو – کشاورزی

فیلم فواید ورمی کمپوست (زیرنویس فارسی)

ورمی کمپوست

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که فواید ورمی کمپوست را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی فواید ورمی کمپوست را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

ورمی کمپوست نوعی کود آلی می‌باشد که از فعالیت کرم خاکی به وجود می‌آید. به این صورت که کرم‌ها با کنش و فعالیت بر روی خاک و تغذیه عناصر موجود در خاک و آمیختن خاک با آنزیم های موجود در بدن خود خاک را تازه می‌کنند و از این طریق قدرت باروری را افزایش می‌دهند.

در این فیلم آموزشی کیسه 40 لیتری کود ورمی کمپوست را مشاهده می‌کنید. اگر مطالعه کرده باشید می‌فهمید که این کود از بهترین کرم‌ها می‌باشد و ورمی کمپوست بسیار باارزش است. اگر به این کود خوب نگاه کنید متوجه می‌شوید که خیلی تیره و سرشار از مواد غنی است. این کمپوست فوق‌العاده است که باعث رشد ریشه‌ها می شود؛ باعث می‌شود ریشه‌ها رشد بهتری را تجربه کنند. در نتیجه استفاده از ورمی کمپوست رشد گیاهان بسیار قوی می‌شود که می‌توانید به راحتی آنها را کشت کنید.

این کمپوست بسیار مناسب کشت گیاهان می‌باشد، باعث کاهش بروز بیماری ها در گیاه و تولید بهتر، باکیفیت تر و سریع‌تر گیاه می‌شود. بسیاری از محصولات زراعی از جمله گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی که از ورمی کمپوست تغذیه می کنند این کرم را دوست دارند چرا که باعث تغذیه و رشد بهتر گیاه می‌شود.

تحقیقات در این زمینه نشان می‌دهد که استفاده از ورمی کمپوست باعث افزایش 20 تا 30 درصدی محصولات می‌شود بنابراین سرمایه‌گذاری در این مورد بسیار ارزشمند است. در بخش های مختلفی که از این کمپوست استفاده شده است نتایج خوبی مشاهده شده است. مهمترین قسمت کود وجود گواهی ارگانیک می‌باشد که بر روی محصول درج شده است. اگر این کود به صورت غیرطبیعی به دست آمده باشد نتایج خوبی را نشان نمی‌دهد و نمی‌توان از آن استفاده کرد. غذایی که ما از آن استفاده می‌کنیم بهتر است گواهی ارگانیک داشته باشد.

این کرم بسیار ارزشمند می‌باشد و هر کجا که نیاز باشد می‌توان آنها را از بین برد، در اکثر موارد از پوسته کرم استفاده می‌شود که باید به درستی پردازش شده باشد و این چیزی است که در واقع ارگانیک می‌کند. از آن می‌توان در سینی کاشت و هر چیز دیگری استفاده نمود. کوئیک کراپ LE، کوئیک کراپ UK می تواند کمک زیادی در این زمینه به شما کند.

ورمی کمپوست نوعی کود آلی می‌باشد که از فعالیت کرم خاکی به وجود می‌آید. به این صورت که کرم‌ها با کنش و فعالیت بر روی خاک و تغذیه عناصر موجود در خاک و آمیختن خاک با آنزیم های موجود در بدن خود خاک را تازه می‌کنند و از این طریق قدرت باروری را افزایش می‌دهند. این کرم به دلیل جابجایی مداوم خود سوراخ‌های زیادی را در خاک ایجاد می‌کنند و از این طریق راه نفوذ اکسیژن را باز و آسان می‌کند. این نوع کود مجموعه‌ای از فضولات کرم را به همراه دارد که برای رشد گیاه ضروری است. کود ورمی به هنگام مصرف با خاک ترکیب می‌شود. کاملاً پاکیزه و بهداشتی و بدون بو می‌باشد.

کود ورمی کمپوست یکی از غنی‌ترین کودهای شناخته‌شده جهان می‌باشد. این کود رطوبت را جذب می‌کند و از این طریق به بهبود رشد گیاه در زمان کم آبی کمک می‌کند.

برای مطالعه مقاله روش­های عمومی برداشت کرم از ورمی کمپوست از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید کود ورمی کمپوست ارگانیک گیلدا می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *