ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از میوه دارین

میوه دارین

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که به معرفی میوه دارین می پردازد.
در این فیلم آموزشی میوه دارین را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

دارین میوه‌ای خوراکی است که بر روی شاخ و برگ گیاه ظاهر می‌شود. دارین بیشترین شباهات را به میوه جک فروت دارد و میوه این گیاه بزرگ می‌باشد و به صورت گرد و کشیده است. درخت دارین دارای برگهای سبز رنگی است که پوست میوه این گیاه صاف و مسطح نیست و بر روی آن برجستگی‌های وجود دارد، میوه این گیاه خاردار می‌باشد و شبیه جوجه‌تیغی است که پر از تیغه‌های تیزی است. پوست این گیاه به رنگ سبز می‌باشد و درختی پرباری است.

زمانی که میوه دارین رسید باید آن را برداشت کنید به هنگام برداشت از درخت بالا بروید و با استفاده از چاقو یا ساتور میوه را از شاخه جدا کنید سپس میوه را به سمت پایین پرت کنید در پایین درخت شخصی باید محفظه‌ای از پارچه را باز کند و میوه را بگیرد تا به زمین نخورد چرا که ممکن است ترک بردارد و بشکند و میوه از بین بروند. همچنین می‌توانید با استفاده از طناب میوه را به سمت پایین هدایت کنید و به همین ترتیب به کار برداشت خود ادامه دهید پس از برداشت میوه آنها را جمع‌آوری کنید.

طریقه مصرف میوه دارین به این صورت است که ابتدا برای اینکه تیغ های گیاه به دست شما آسیبی وارد نکند از دستکش استفاده کنید. با استفاده از چاقو سر و ته میوه دارین را جدا کنید؛ سپس با استفاده از چاقو در پوست میوه دارین چندین برش انجام دهید و قسمت گوشتی گیاه را خارج کنید، قسمت گوشتی این گیاه به صورت چند تکه ای و به رنگ زرد می باشد که در داخل میوه دارین قرار دارد که هر قسمت آن با نظم خاصی توسط پوسته سفید رنگی پوشیده شده است، قسمت زرد رنگ میوه را جدا کنید و سپس مورد استفاده قرار دارد. طعم دلچسبی دارد و بسیار خوشمزه است خواص بسیاری هم دارد.

برای خرید انواع بذر درختان مثمر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *