ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت فلفل دلمه ای رنگی

برداشت فلفل دلمه ای رنگی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد. که به معرفی تکنولوژی برداشت فلفل دلمه ای رنگی می پردازد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت فلفل دلمه ای رنگی را به شیوه نوین مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

فلفل دلمه‌ای از جمله گیاهان علفی یکساله و چندساله است از طریق بذر تکثیر می‌شود. خواص بسیاری دارد و گونه‌های مختلفی دارد. میوه این گیاه بزرگ، گرد، کروی، بیضی مانند و تخم‌مرغی شکل می‌باشد و رشد سریعی دارد.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود این ویدئو به معرفی تکنولوژی برداشت فلفل دلمه‌ای رنگی می‌پردازد.

فلفل دلمه‌ای از جمله گیاهانی است که جزء دسته صیفی‌جات می‌باشد، به صورت بوته‌ای رشد می‌کند. تکنولوژی برداشت فلفل دلمه‌ای رنگی به این صورت است که ابتدا فلفل دلمه‌ای را با دست خود بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شد، پس از چیدن فلفل را در درون سطل قرار دهید زمانی که سطل یا محفظه شما پر شد سطل خود را به ماشین برداشت مکانیزه که در نزد شما هست خالی کنید این تکنولوژی فلفل شما را به سمت ماشین بار هدایت می‌کند و فلفل برداشت‌شده شما را در درون آن می‌ریزد با این روش دیگر نیازی نیست شما در رفت آمد برای خالی کردم محفظه خود باشید. کارهای سریعتر انجام می‌شود و شما در مدت زمانی کمی می‌توانید بخش عظیمی از فلفل دلمه‌ای رنگی خود را برداشت کنید.

پس از آنکه ماشین بار پر شد آن را به کارخانه منتقل می‌کنند. در کارخانه فلفل پس از طی مراحلی فلفل خوب را جدا می‌کنند و به هر فلفل به صورت مکانیزه برچسب می‌زنند و سپس آنها را در کارتن بسته‌بندی می‌کنند، سپس به صورت مکانیزه به کارتن برچسب استاندارد و سریال نصب می‌کنند و در انتها کارتن های بسته‌بندی‌شده را جمع‌آوری و به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

برای مطالعه مقاله چگونه فلفل دلمه ای بکاریم؟(آموزش گام به گام تصویری) از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر فلفل دلمه ای می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *