ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزارع رز اپل

مزارع رز اپل

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه پیشرفته رز اپل را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه پیشرفته رز اپل را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

رز اپل میوه خوراکی است که به صورت خوشه‌ای بر روی شاخ و برگ گیاه ظاهر می‌شود. میوه این گیاه از شاخه گیاه آویزان می شود و این گیاه به صورت درختچه‌ای کوتاه رشد می‌کند. این گیاه گل‌ها سفید رنگ شانه‌ای مانند زیبایی دارد که به نسبت بزرگ می‌باشند که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را پدید می‌آورند.

گل‌های رز اپل جاذب حشراتی همچون زنبور عسل می‌باشد و آنها را به سوی خود جذب می‌کند. زمانی که گلهای این گیاه رسید با آبپاش روی گلهای آب می‌ریزند تا قسمت شانه‌ای گلهای این گیاه از بین برود پس از مدتی میوه این گیاه رشد می‌کند.

در ابتدای رشد رنگ میوه این گیاه به رنگ سبز می‌باشد که به هنگام رسیدن به رنگ زرشکی تبدیل می‌شود. زمانی که میوه رز اپل کمی بزرگ شد آن را در درون مقوای پلاستیکی بپیچید و آن را ببندید و به شاخه وصل کنید. پس از گذشت مدت زمانی میوه این گیاه رشد می‌کند و قابل برداشت می‌شود در این هنگام می‌توانید میوه این گیاه را برداشت کنید.

هنگام گیاه برداشت شاخه میوه را بگیرید و با قیچی آن را از شاخه درخت جدا کنید و در درون جعبه یا سبد بریزید. به همین ترتیب کار برداشت رز اپل را ادامه دهید. پس از برداشت میوه رز اپل آن را به کارخانه منتقل می‌کنند و در آنجا مورد بسته بندی قرار می‌دهند و در نهایت به بازار مصرف عرضه می‌کنند تا به دست مصرف کننده برسد و میوه این گیاه خواص بسیاری دارد. درخت پرباری است شاخ و برگ زیادی دارد و برگ‌های این گیاه به رنگ سبز، چرمی مانند و براق هستند. رشد آسانی دارد. در مزرعه پیشرفته رز اپل از درختچه این گیاه محافظت می‌کنند طوری که به هنگام آفتاب روی آن را می‌پوشانند.

برای مطالعه مقاله با درخت رز اپل اشنا شویم می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر درخت رز اپل میکس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *