ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت کلم

برداشت کلم

این فیلم به زبان انگلیسی است که گام به گام برداشت کلم با دستگاه های بسیار مدرن را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت کلم با دستگاه های بسیار مدرن را به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و یدکی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت کلم به صورت کاملاً مکانیزه آشنا می‌شوید.

کلم گیاهی یکساله است که به راحتی از طرق بذر تکثیر می‌شود رشد آسانی دارد طوری که پس از گذشت چند ماه قابل برداشت می‌باشد. میوه کلم گرد و کروی مانند می‌باشد و برگهای این گیاه به صورت پیچ در پیچ در درون هم قرارگرفته‌اند و به صورت کلم درآمده‌اند. برگهای این گیاه به رنگ سبز می‌باشد که شیارهای عمیقی دارد. از کلم استفاده‌های مختلفی می‌شود و مصرف خوراکی دارد و همچنین خواص بسیاری دارد.

در برداشت کلم به شیوه مدرن و پیشرفته ماشین برداشت به صورت مکانیزه کلم‌ها را برداشت می‌کند، به این صورت که ماشین برداشت کلم‌ها را از شاخه علفی آن جدا می‌کند و طی فرآیند برگ‌های اضافی کلم را جدا می‌کند و کلم را آماده تحویل می‌دهد. که شما می توانید آن را بسته بندی و به بازار مصرف عرضه کنید. در برداشت مدرن شما خیلی راحت می‌توانید محصول خود را برداشت کنید، بدون آنکه آسیبی به آن وارد شود.

ماشین برداشت کلم بسیار پیشرفته است طوری که تمام مراحل را خود به تنهایی انجام می‌دهد و کلم را آماده تحویل شما می‌دهد تا به بازار مصرف عرضه کنید. با استفاده از این ماشین برداشت می توانید در مدت زمانی کمی بخش عظیمی از مزرعه خود را برداشت کنید. گیاه کلم برگ‌های بزرگی دارد که کلم در مرکز گیاه قرار دارد. برداشت سنتی کلم زمانبر می‌باشد چرا که شما باید با چاقو گیاه کلم را از شاخه‌های علفی آن جدا کنید.

برای مطالعه مقاله انواع کلم می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کلم می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *