گیاهان دارویی و ادویه ها

معرفی طب سنتی چین

طب سنتی چین

طب سنتی چین ، مسیری است که شما را به زندگی دلخواهتان می رساند و می تواند ابعاد مختلف جسمی، روحی، عاطفی و معنوی زندگی شما را رشد دهد.

سیستم شفابخش باستانی؛ اما مدرن:

طب سنتی چین توانایی های درونی شما را آشکار می سازد و به شما کمک می کند تا استعدادها و نعمت های خدادادی بی نظیر خود را رشد داده و از آنها استفاده کنید. این سیستم شفابخش کهن، توانمندی و دانشی خردمندانه برای درک و رفع نیازهای سلامتی فردی است و  توانایی متحد کردن بدن، ذهن و روح را به انسان می بخشد و به انسان ها یاد می دهد تا یک زندگی متعادل، سالم و هماهنگ را داشته باشند.

طب سنتی چینی یکی از قدیمی ترین سیستم های درمانی کره زمین است و در طول هزاران سال به طور مداوم مورد استفاده قرار گرفته است. این طب می تواند در درمان همه ی افراد و بهبود تمام مشکلات سلامتی به کار گرفته شود، چرا که ریشه در قانون ذاتی داشته و منشاء آن فراتر از زمان است. این الگوی منحصر به فرد پزشکی، با مشاهده عملکرد درونی، تاثیر آن را بر جسم ما ربط می دهد و هر کدام از اصول، تئوری ها و تمرین های درمانی آن، متناسب با قانون ذاتی هستند.

برای مطالعه روش های درمانی طب سنتی چینی کلیک کنید.

طب سنتی چین

طب سنتی چین

چهار اصل در طب سنتی چین:

  1. بدن شما یک کل متحد است و هر کدام از ساختارهای بدن شما، بخشی جدایی ناپذیر و ضروری از این کل، هستند. ذهن، احساسات، روح و ساختارهای جسمی شما یک مجموعه معجزه وار و یک سیستم وابسته به هم را تشکیل داده و قدرت خود را از انرژی یا نیروی زندگی می گیرند.
  2. شما به طور کامل به طبیعت وصل هستید و تغییر در طبیعت همیشه در بدن شما بازتاب دارد. طب سنتی چینی در هنگام بررسی مسائل سلامتی شما، ساعت، فصل، مکان جغرافیایی و همچنین سن، ژنتیک و شرایط بدنی شما را در نظر می گیرد.
  3. شما با قابلیت شفای ذاتی متولد می شوید. بدن شما جهان کوچکی است که جهان بزرگ را بازتاب می کند. طبیعت، استعداد حیات بخشی دارد و در نتیجه شما هم این استعداد را دارید. گاهی، ممکن است به نظر برسد که این توانایی از بین رفته یا دستیابی به آن دشوار است ولی در بیشتر موارد، به طور کامل از بین نمی رود.
  4. پیشگیری بهترین درمان است. بدن شما همیشه علایمی را از وضعیت سلامتی شما نشان می دهد، اما به طور معمول تا زمانی که مشکل پیچیده تری ایجاد نشود؛ این علایم نادیده گرفته می شوند. طب سنتی چینی به شما یاد می دهد تا آنچه را که بدن شما به شما می گوید، درک کنید.
برای خرید گیاهان دارویی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *