گیاهان

معرفی انواع درخت امریکایی

10 درخت رایج در ایالات متحده

گزارش خدمات جنگلی ایالات متحده به نام “لیست بررسی درختان بومی و طبیعی” نشان می دهد که ممکن است بیش از 865 گونه مختلف درخت در ایالات متحده وجود داشته باشد.

10 گونه جالب درخت آمریکایی:

در اینجا 10 درخت بومی رایج در ایالات متحده آمده است که بر اساس چندین نظرسنجی فدرال، تعداد ساقه گونه های درختان بررسی شده و در اینجا به ترتیب تعداد تخمینی درختان براساس گونه ها ذکر شده است.

افرا قرمز یا (Acer Rubrum):

افرا قرمز رایج ترین درخت در آمریکای شمالی است و در مناطق مختلف آب و هوایی و زیستگاه ها، عمدتا در شرق ایالات متحده زندگی می کند. این درخت بذر پرباری دارد که به راحتی از شکاف جوانه می زند که باعث می شود همه جا در جنگل و هم در منظر شهری فراگیر شود.

افرا قرمز

افرا قرمز

کاج تدا یا (Loblolly Pine):

که کاج نر و کاج مزارع قدیمی نیز نامیده می شود، درخت کاج تدا به طور گسترده در ایالات ساحلی شرقی کاشته می شود. دامنه طبیعی آن از شرق تگزاس تا دشت های کاج نیوجرسی امتداد دارد و درخت کاج برجسته‌ای برای تولید کاغذ و چوب سفت است.

 درخت صمغ شیرین یا (Liquidambar styraciflua):

صمغ شیرین یکی از درختان تهاجمی پیشگام است و به سرعت بر مزارع متروکه و جنگل هایی با درختان قطع شده و بدون مدیریت غلبه می کند. مانند افرا قرمز، در بسیاری از مکان ها از جمله تالاب ها، مناطق مرتفع و تپه ای تا ارتفاع 2600 به راحتی رشد می کند. این گیاه گاهی به عنوان یک گیاه زینتی کاشته می شود اما به دلیل میوه های میخ مانندی که زیر پا روی زمین جمع می شوند، مورد پسند واقع نمی شود.

درختان زیبا

درختان زیبا

صنوبر داگلاس یا (Pseudotsuga menziesii):

این درخت بلند غرب آمریکای شمالی فقط از نظر ارتفاع و چوب قرمز آن بهتر است. این گیاه می تواند در هر دو مکان مرطوب و خشک رشد کند و دامنه های ساحلی و کوهستانی را از 0 تا 11000 درخت پوشش می دهد. انواع متنوع این درخت، شامل صنوبر داگلاس ساحلی در کوههای آبشاری و صنوبر داگلاس کوههای پرصخره است.

صنوبر لرزان یا (Populus tremuloides):

اگرچه تعداد ساقه های آن به اندازه افرا قرمز زیاد نیست، اما صنوبر لرزان گسترده ترین درخت در آمریکای شمالی است که کل قسمت شمالی قاره را پوشانده است. همچنین به دلیل اهمیت آن در اکوسیستم های جنگلی متنوع در محدوده وسیع، گونه ای از درختان “سنگ سرطاق” نامیده می شود.

درخت کاج

درخت کاج

افرای قندی یا (Acer saccharum):

افرای قندی اغلب “ستاره‌ی” نمایش شاخ و برگ درختان پاییزی در شرق آمریکای شمالی نامیده می شود و در آن منطقه بسیار رایج است. شکل برگ آن نشان سلطنت کانادا است و این درخت جزء اصلی صنعت شهد افرا در شمال شرقی است.

درخت نارنجی

درخت نارنجی

صنوبر گل حنا (Abies balsamea):

مانند صنوبر لرزان و با دامنه مشابه، صنوبر گل حنا بیشترین توزیع را در آمریکای شمالی و جزء اصلی در جنگل های شمالی کانادا است. گیاه صنوبر گل حنا در خاک های مرطوب، اسیدی و آلی در باتلاق ها و کوهستان ها رشد می کند و به 5600 متر می رسد.

زغال اخته گلدار (Cornus florida):

زغال اخته گلدار یکی از رایج ترین گیاهان زیر درختی و چوب سخت است که در جنگل های چوب سخت و مخروطی در شرق آمریکای شمالی مشاهده خواهید کرد. همچنین یکی از رایج ترین درختان کوچک در چشم انداز شهری است. این درخت از سطح دریا تقریباً به 5000 متر ارتفاع خواهد رسید.

بذر درخت زغال اخته

کاج کوهی (Pinus contorta):

این کاج به ویژه در غرب کانادا و بخش شمال غربی اقیانوس آرام ایالات متحده به وفور یافت می شود. کاج کوهی به صورت فراوان در سرتاسر آبشارها، رشته کوه های تیز نوادا و تا جنوب کالیفرنیا امتداد می یابد. این درخت کاجی کوهستانی است و تا ارتفاع 11000 فوت رشد می کند.

درخت قرمز زیبا

درخت قرمز زیبا

بلوط سفید (Quercus alba):

بلوط سفید می تواند در حاصلخیزترین مناطق دشتی تا بی حاصل ترین دامنه های کوهستان رشد کند. بلوط سفید یک بازمانده است و در طیف وسیعی از زیستگاه ها رشد می کند. بلوطی است که در جنگل های ساحلی تا مناطق جنگلی در امتداد منطقه چمنزار میانه غربی زندگی می کند.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید، فروشگاه اینترنتی پوپونیک شما را به خواندن مقاله های زیر دعوت می نماید.

برای خرید بذر درخت می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *