گیاهان

انواع گیاهان مقاوم به سرما

انواع گیاهان مقاوم به سرما

گیاهانی که از زمستان جان سالم به در می برند. هوا در حال سرد شدن است و زیبایی یک باغ در بهار و تابستان به یک خاطره دور تبدیل می شود. اما فقط به این دلیل که زمستان در راه است، به این معنی نیست که باغ شما باید بمیرد. گیاهان زیادی وجود دارند که از زمستان زنده می مانند.

اکیناسه:

گرچه گل اکیناسه در دمای انجماد رنگ زیبای بنفش خود را حفظ نمی کند، اگر در خارج از فصل به درستی از آن مراقبت شود، در بهار برمی گردد، مثل همیشه قوی است و عاشق نور خورشید است. آنها باید در جایی کاشته شوند که بتوانند آفتاب کامل بگیرند. بعد از خاموش شدن این گل ها، ساقه های مرده را اصلاح کرده و برای محافظت با 2.5-5 سانتی متر مالچ تثبیت کنید. فروشگاه پوپونیک ارائه دهنده بذر اکیناسه (سرخارگل باریک) و بذر گل سر خارگل (اکیناسه) می باشد.

اکیناسه

اکیناسه

زنبق:

زنبق علی رغم ظاهر ظریف آن، گیاه سختی است که می تواند سایه را تحمل کند، و آن را به یک کاندیدای ایده آل برای نقطه ای تبدیل می کند که فقط آفتاب جزئی دارد. بعلاوه، طبیعت سمی آن باعث مقاومت گیاه در برابر گوزن و سایر حیوانات می شود.

بذر گل زنبق زینتی

زنبق

زنبق

صنوبر آبی:

درخت صنوبر آبی یک گیاه زمستانی کاملاً زیبا است. پوشیده از برف نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه در مناطق بسیار سرد مقاوم است و برای بخش بزرگی از نقاط جهان مناسب است. این درخت آفتاب کامل را ترجیح می دهد و به عنوان صفحه صوتی، تصویری و بادی عالی عمل می کند. مراقب استفاده از حشره کش ها روی این درخت باشید، زیرا آنها می توانند پوشش سوزنی را که به صنوبر آبی رنگ می بخشد دور کنند.

شمشاد زمستانه یکی دیگر از گیاهانی است که در پتوی برفی بسیار زیبا به نظر می رسد. ریشه های کم عمق آن برای محافظت از زمستان به پوشش مالچ قابل توجهی نیاز دارد. شمشاد زمستانه بسیار متنوع است و بنابراین می تواند برای استفاده به عنوان پرچین دستکاری شود. این نوع شمشاد نسبت به سایر تغییرات در برابر آفات رایج شمشاد مقاوم است

صنوبر آبی

صنوبر آبی

نعنا گربه ای:

ترکیبی از رنگ بنفش حیرت انگیز و طبیعت معطر آن، آن را به گزینه ای عالی و مقاوم برای فضای باغ ها تبدیل کرده است. علاوه بر این، این گل به ویژه انعطاف پذیر است. علاوه بر مقاومت در برابر آب و هوا، آفتاب نسبی، خشکسالی و حتی شرایط نامناسب خاک را تحمل می کند.

بذر نعنا گربه ای

نعنا گربه ای

نعنا گربه ای

برگ گیلاسی:

برگ گیلاسی به مناطق سایه زنی اضافه شده، اما به خاک زهکشی شده خوبی نیاز دارد. این گل ها اگر در ظرفی کاشته شوند باید با پیش بینی اولین یخبندان به زمین منتقل شوند.

برگ‌ گیلاسی

برگ‌ گیلاسی

بنفشه:

اگرچه گلدان می تواند به طرز شگفت انگیزی در دمای پایین زنده بماند، اما استفاده از روش های محافظت از سرما در زمستان، مانند پوشاندن آنها با مالچ یا کاه کاج، بسیار مهم است. این امر همچنین از آنها در برابر بادهای شدید محافظت می کند که می توانند پنسی های همیشه تشنه را کم آب کنند. پنسیس حتی می تواند در اواخر زمستان کاشته شود بنابراین آماده گلدهی در اوایل بهار است.

بذر بنفشه سایه های صورتی

بنفشه

بنفشه

سوسن پلانتین:

سوسن پلانتین آفتاب جزئی را دوست دارند. ریشه های کوتاه و گوشتی آنها نباید در معرض سرما قرار بگیرند، بنابراین حتماً آنها را با مالچ بپوشانید. سطح وسیع گیاه میزبان باعث کم آبی سریعتر می شود، بنابراین مالچ به حفظ رطوبت در خاک کمک می کند. در غیر این صورت، سوسن ها به حفاظت از زمستان احتیاج زیادی ندارند.

زغال اختهزغال اخته یک گیاه شاخص زمستانی است، زیرا معمولاً با تزئینات زمستانی مرتبط است. این گیاهان که در پاییز کاشته شده اند، آب و هوای بسیار خوبی را فراهم می کنند. زغال اخته آفتاب کامل و خاک مرطوب را دوست دارد و به باغ زمستانی شما رنگ بسیار خوبی می بخشد.گل پامچالهمانند سوسن پلانتین، گل پامچال دارای ریشه های کم عمقی است که باید در زمستان توسط مالچ محافظت شود تا رطوبت را حفظ کند. گل پامچال همچنین یک گیاه محبوب است و سایه روشن را ترجیح می دهد.

سوسن پلانتین

سوسن پلانتین

زغال اخته:

یک گیاه شاخص زمستانی است، زیرا معمولاً با تزئینات زمستانی مرتبط است. این گیاهان که در پاییز کاشته شده اند، آب و هوای بسیار خوبی را فراهم می کنند. زغال اخته آفتاب کامل و خاک مرطوب را دوست دارد و به باغ زمستانی شما رنگ بسیار خوبی می بخشد.

بذر درخت زغال اخته

زغال اخته

زغال اخته

گل پامچال:

همانند سوسن پلانتین، گل پامچال دارای ریشه های کم عمقی است که باید در زمستان توسط مالچ محافظت شود تا رطوبت را حفظ کند. گل پامچال همچنین یک گیاه محبوب است و سایه روشن را ترجیح می دهد.

بذر گل پامچال میکس اخته

گل پامچال

گل پامچال

برای خرید گل و گیاه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *