ویدئو - آموزش کاشت

فیلم معرفی درختی با چهل میوه مختلف (زیرنویس فارسی)

درختی با چهل میوه مختلف

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که به معرفی درختی با 40 میوه می پردازد.
در این فیلم آموزشی نحوه پرورش درختی با 40 میوه را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

در کره زمین هیچ غیرممکنی وجود ندارد، شاید اگر به شما بگویند درختی با 40 میوه وجود دارد باور نکنید ولی این حقیقت در کره خاکی ما وجود دارد، درختی در این جهان وجود دارد که بیش از چهل نوع میوه در خود دارد. پیشرفت علم در زمینه کشاورزی سبب شده تا بتوان هر غیرممکنی را ممکن کرد. برای آشنایی با درخت 40 میوه با ما همراه باشید.

درخت چهل میوه در واقع نوعی درخت تک میوه می‌باشد که با 40 گونه مختلف میوه هسته‌دار رشد می‌کند که از آن میوه ها می‌توان به هلو، آلو، آلبالو، شلیل، بادام، زردآلو اشاره نمود. درخت 40 میوه از یک نوع اشتیاق زیاد به قلمه زنی (پیوند زدن) حاصل می‌شود. شکل برگهای در این درخت متفاوت می‌باشد درختی زیبا و زینتی است چرا که دارای برگ ها و شکوفه‌های مختلفی است، گلدهی متفاوت و رنگارنگی دارد طوری که در فصل بهار شکوفه‌ می دهد و منظره زیبایی را به وجود می‌آورد طوری که شکوفه و گلهای آن از دور خودنمایی می‌کند و افراد را به سوی خود فرا می‌خواند. هر نوع از شکوفه‌ها در زمان به نسبت متفاوتی بر روی درخت ظاهر می‌شوند، در یکسوی درخت سراسر شکوفه است و در سوی دیگر شکل دیگری که همین باعث جذابیت درخت می‌شود.

میوه‌های این گیاه متفاوت است و شما می‌توانید هر نوع میوه هسته‌داری را که دوست دارید با قلمه زنی (پیوند زدن) برداشت کنید. میوه‌های این گیاه نیز متفاوت و رنگارنگ می‌باشند که در فصل تابستان می‌رسند که شما می‌توانید آنها را برداشت کنید. با توجه به گونه‌های مختلفی میوه‌ها و با توجه به زمان‌بندی متفاوت رشد میوه شما می‌توانید در تمام طول تابستان از میوه درخت 40 میوه استفاده کنید. استفاده از این درخت به روش پیوند ایده نوین و جذابی است برای اینکه شما بتوانید با استفاده از یک درخت میوه‌های هسته‌دار خود را پرورش دهید بدون آنکه درخت جدیدی بکارید. درختی زیبا و زینتی است. وجود شکوفه و میوه‌های مختلف در یک درخت باعث ایجاد زیبایی در محیط می‌شود.

برای خرید انواع بذر درختچه می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر درختان مثمر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *